جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1152333
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
1

حوزه/ کتاب «نیایش در عرفات» شرح دعای عرفه حضرت سید الشهدا علیه السلام تألیف آیت الله العظمی صافی گلپایگانی( قدس سره) با اشراف موسسه وارث الانبیاء وابسته به عتبه مقدسه حسینیه به زبان عربی ترجمه و طی مراسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «نیایش در عرفات» شرح دعای عرفه حضرت سید الشهدا علیه السلام تألیف مرجع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (قدس سره) با اشراف موسسه وارث الانبیاء وابسته به عتبه مقدسه حسینیه به زبان عربی با عنوان "علی صعید عرفات" توسط حجت الاسلام محمد صالح حلفی ترجمه و طی مراسمی شد.

کتاب "نیایش در عرفات" سال ۱۴۱۱ قمری توسط حضرت آیت الله العظمی صافی (قدس سره) نوشته شده است.

معظم له درباره این کتاب آورده اند: در بیمارستان بستری بودم و در دهه اول محرم توفیق شرکت در مجالس عزاداری پیدا نکردم تصمیم گرفتم با بضاعت اندک و در حالی که کتابی در دسترس نداشتم کلمه ای را در شرح دعای عرفه تقدیم نمایم.

این کتاب بارها به زیور طبع آراسته شد و مورد توجه عالمان و علاقه مندان به ساحت حضرت امام حسین علیه السلام قرار گرفت .

عتبه مقدسه ی حسینی که توجه خاص به کتاب های مربوط به حضرت سید الشهدا علیه السلام دارد تصمیم گرفت این کتاب را به عربی ترجمه و چاپ نماید.

ترجمه عربی با اشراف موسسه وارث الانبیاء انجام گردید و مسئولین این موسسه در بیت حضرت آیت الله صافی(ره) این کتاب را با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی رونمایی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صافی گلپایگانی از زحمات و خدمات موسسه وارث الانبیاء و به ویژه شیخ عبدالمهدی کربلائی تولیت عتبه مقدسه حسینی و حجة الاسلام والمسلمین آقای تنکابنی و مسئولین موسسه به ویژه مترجم حجت الاسلام شیخ محمد صالح حلفی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha