دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
 حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف در خصوص واگذاری امتیاز تیم مطرح فوتبال تهرانی به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: این یک کار غیر قانونی نیست، ولی از هلدینگ انتظار می‌رفت روی باشگاه های بومی سرمایه گذاری کند، هلدینگ خلیج فارس شرکت خوشنامی است و توقع می رود همانگونه که نام آن برگرفته از منطقه ماست در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز به مردم منطقه نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: عملیات تنبیهی وعده صادق موجب تحقیر بی سابقه اسرائیل شده و همه‌ معادلات آنها به هم ریخته است.

حجت‌الاسلام عاشوری ضمن تبریک عملیات ظفرمند و غرور آفرین اخیر به رهبر معظم انقلاب و تشکر از همه دست های فعال و تلاشگر در این عملیات مبارک بیان داشت: تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی به صورت رژیم منحوس صهیونیستی دو هدف اصلی عملیات وعده صادق به شمار می‌رود.

امام جمعه سیراف در رد برخی ذهنیت ها اظهار داشت: مسئله اصلی اثبات قدرت نیروهای مسلح ماست و مهمتر از پهباد، قدرت و جرأت و شجاعت ایران اسلامی و شکست هیمنه پوشالی اسرائیل و قوت قلب همه مسلمانان جهان است.

وی تأکید کرد: علی رغم غول رسانه ای غرب میبینیم که عملیات رزمندگان اسلام دنیا و قلب اروپا را تکان داده و به طور بی سابقه ای اسرائیل را محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام عاشوری گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق موجب شد معادلات رژیم به هم خورده و اسرائیل مبتلا به تحقیر بی سابقه شود.

‌وی ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگی و همچنین تبریک روز شورا، جامعه را به قدرشناسی از معلمان فراخوانده و فرهنگیان را به شکرگزاری این موهبت و تلاش بیشتر و همینطور شوراها را به همت گماشتن به خدمت خلق توصیه کرد.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به روز معلم، وظیفه شناسی و عمل به وظیفه، علی رغم تخریب ها و سنگ اندازی ها را از خصائص شهید مطهری دانست و این شهید مطهر را یک گفتمان و مکتب و یک جریان و الگو برای نخبگان خواند.

خطیب جمعه سیراف با اشاره به روز کارگر بهبود وضع کارگران را در بهبود حل مشکلات جامعه موثر دانست.

وی در پایان در خصوص واگذاری امتیاز تیم مطرح فوتبال تهرانی به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: این یک کار غیر قانونی نیست ولی از هلدینگ انتظار می‌رفت روی باشگاههای بومی سرمایه گذاری کند، هلدینگ خلیج فارس شرکت خوشنامی است و توقع میرود همانگونه که نام آن برگرفته از منطقه ماست در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز به مردم منطقه نگاه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام عاشوری بیان داشت: مردم منطقه میزبانان قابل و شایسته ای برای هلدینگ خلیج فارس بوده و هستند و از دکتر عسکری که خود انسان منصف هست توقع نگاه بازتر، همراه با سخاوت بیشتر به جوانان مستعد منطقه داریم و تقاضامندیم در تصمیمات خود نیازمندیهای زیرساختی و اساسی و محرومیت‌های مردم جنوب به شکل موثرتری لحاظ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha