چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
س

حوزه / سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه همگان درشرایط کنونی مسئولیت داریم که با نشاندن لبخند برلب مردم حال آنها را خوب کنیم تصریح کرد : کسانی که ژست اینکه آن دنیا باید پاسخگو باشیم می گیرند مطمئن باشند اگر برای دستگیری و ارتقاء مردم با عرق ریختن و خسته شدن پا به عرصه خدمت گذاری بگذارند ولو اشتباه به تکلیف خود عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، گردهمایی به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها و با حضور حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، معاونین فرمانداری، بخشدار، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش نیاسر در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) اردهال کاشان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در این مراسم ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و یاد آور شد: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

محمدی فشارکی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند گفت : امروز شوراها ماموریت سنگینی را در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرز هایی داشته باشیم تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه می باشد.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاهها در شوراها صرفا عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه ها گرفته باشند گفت: مردم امروز از شورهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستا هایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه خیلی ها در شهرها ،استانها و کشور توانایی بالایی دارند ولی مسئولیت پذیرنیستد گفت: در بعضی از جلسات اندیشه ورز عده ای ایده ها و مطالبه گری های خوب و قشنگی ارائه می نمایند، ولی حاضر نمی شوند خودشان در این عرصه وارد عمل شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه همگان درشرایط کنونی مسئولیت داریم که با نشاندن لبخند برلب مردم حال آنها را خوب کنیم تصریح کرد: کسانی که ژست اینکه آن دنیا باید پاسخگو باشیم می گیرند مطمئن باشند اگر برای دستگیری و ارتقاء مردم با عرق ریختن و خسته شدن پا به عرصه خدمت گذاری بگذارند و لو اشتباه به تکلیف خود عمل کرده اند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه تمام کارها و مشکلات فقط با پول برطرف نمی شود گفت: حال مردم روستاها و شهرها وقتی خوب می شود که با برپایی جشن و درک درست از مشکلات در جمع آنها حضور پیدا کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه برای حل مشکلات بخش ها و روستاهای کاشان با الگو برداری از شهرستان لنجان مدیران دستگاههای مرتبط باید حضور پیدا کنند یاد آورشد: با برگزاری جلسه در دهستان به دهستان باید پیگیر رفع مشکلات باشیم حتی اگر ۲۰ درصد مصوبات در روستاها و شهرها هم اجرایی شود، قطعا به اهداف خود رسیده ایم.

شایان ذکر است: در پایان این گردهمایی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش نیاسر تقدیر شد.

انتهای پیام./

شوراها ماموریت سنگینی به عهده دارند

شوراها ماموریت سنگینی به عهده دارند

شوراها ماموریت سنگینی به عهده دارند

شوراها ماموریت سنگینی به عهده دارند

شوراها ماموریت سنگینی به عهده دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha