چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
رویدادهای فصلی

حوزه/ مدیر جامعةالزهرا(س) از مدیران و کارمندان فعال در اولین دوره رویدادهای فصلی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان فعال در اولین دوره رویدادهای فصلی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور خانم دکتر برقعی و معاونان این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این جلسه، سیده زهره برقعی ضمن قدردانی از زحمات مدیران رویدادها، حمایت‌های معاونت‌ها و همراهی کارمندان در تمام بخش‌ها، تصریح کرد: رشد سازمانی و فرهنگ سازمانی در رویدادها امکان پذیر و مورد انتظار است.

مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در این دیدار به اهداف اصلی این رخداد علمی که مهم ترین آن حل مسائل جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها است، اشاره و تأکید کرد: موضوعات رویدادها باید به گونه ای انتخاب شود تا به این هدف اساسی دست پیدا کنیم.

برقعی با بیان اینکه آموزش روش حل مسئله و مطالبه گری درست و منطقی از دیگر اهداف قابل دستیابی رویدادهاست، یادگیری پاسخگویی مسئولانه را از دیگر اهداف این رویدادها برشمرد.

وی تصریح کرد: مسئولان رویدادها با استفاده از تجربیات دوره قبل، در سال جاری با اهتمام و جدیت بیشتری به رویدادهای فصلی بپردازند.

مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: یکی از روش‌های دستیابی به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، از طریق رویدادها است.

در این جلسه معاونان آموزش و تربیت، پژوهش و تبلیغ و امور فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها و قدردانی از مدیران و آثار رویدادها در بخش‌های خود پرداختند.

فاطمه ازناوی، مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از حمایت‌های دکتر برقعی و نیز زحمات مدیران در اجرای آن، به کارآمدی این رویدادها در راستای پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد.

در پایان این مراسم، از زحمات و تلاش‌های کارمندان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در برگزاری رویدادهای فصلی با اعطای لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha