یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
محمدصادق اکبری دادگستری

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کلیه مزایده‌های شعب اجرای احکام استان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، در جمع خبرنگاران، از اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضایی و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ به منظور برگزاری مزایده‌های شعب اجرای احکام به شیوه الکترونیک در مراجع قضایی سراسر استان سمنان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری اطلاعات، مورد اهتمام دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: کلیه مزایده‌های شعب اجرای احکام استان سمنان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام و با آغاز این فرآیند تاکنون تعداد ۱۶۶ مزایده به صورت الکترونیک در این سامانه بارگذاری و در نهایت ۱۲۵ مزایده به صورت الکترونیک برگزار شده است. 

رئیس کل دادگستری سمنان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و دادورزان شعب اجرای احکام استان افزود: با برگزاری مزایده‌ها از طریق سامانه ستاد، فروش مال در محل به جز مزایده اموال فاسد شدنی مجاز نیست و فروش باید به صورت غیرحضوری انجام شود.

حجت‌الاسلام اکبری تصریح کرد: کاهش هزینه‌های ناشی از ارتقای بهره‌وری، پیشگیری از وقوع جرایم با الکترونیکی کردن فرآیندها و افزایش سرعت در ارائه خدمات قضایی از جمله مزایای تحول آفرینی در فرآیندها است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha