دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حضور دانش اموزان دختر در مدرسه علمیه فاطمیه نقده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده گفت: حضرت معصومه(س) مبلغ دین اسلام بودند و در عصری که امامت و ولایت تنها مانده بود، با به خطر انداختن جان خود، به تبیین جایگاه ولایت در جامعه و شهرهای مختلف اسلامی از مدینه تا قم پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی امروز در جمع تعدادی از دانش آموزان دختر شهرستان نقده که در مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) الگو ما زنان و دختران در جامعه امروزی است و سبک زندگی این شخصیت بزرگ در اسلام، راهکارهای زیادی برای ما در ولایت پذیری و حفظ عفت و حیا دارد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین مسائلی که باید در جامعه مراقب باشیم، حفظ فاصله محرم و نامحرم است، عمل به اخلاق اسلامی، نیکی به پدر و مادر و حُسن معاشرت با دوستان و هم سن و سال‌های خودمان از دیگر لوازم زندگی و زیست معنوی ماست.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده تصریح کرد: حضرت معصومه(س) مبلغ دین اسلام بودند و در عصری که امامت و ولایت تنها مانده بود، با به خطر انداختن جان خود، به تبیین جایگاه ولایت در جامعه و شهرهای مختلف اسلامی از مدینه تا قم پرداختند و بسیار مورد ستایش اهل بیت(ع) و حضرات معصومین قرار گرفته‌اند و در روایات زیارت قبر ایشان معادل زیارت قبر حضرت زهرا(س) عنوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر و منزلت خودمان را بدانیم و این مسئله موجب می‌شود در هر زمان و مکانی به تکلیف خودمان عمل کنیم تا موجبات رضایت امام زمان(عج) را به دست بیاوریم.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha