دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خوبی توانست خط فکری امامین انقلاب را در موضوع و مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرد و این مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور همیشه باید باز باشد.

حجت الاسلام منصور امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اط ارومیه، با اشاره به اینکه شهادت مجاهد در راه خدمت به دین و خلق خدا، برافراشته شدن علم توحید است، اظهار داشت: طبق آموزه‌های اسلامی، مؤمن در هر حالی که از دنیا برود شهید است، به‌خاطر اینکه مؤمن تکلیف مدار است و در هر حال می‌داند خدای متعال از او چه می‌خواهد و در این راستا قدم بر می‌دارد، خصوصا شخصیت‌هایی همچون حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که خدمتگذاری، مجاهدت و مردم داری او را مردم دیدند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در مسائل اسلامی و جریان مقاومت خوب وارد شد و امروز پشت گرمی جریان مقاومت به ایران اسلامی مقاوم است و ایران اسلامی در مسیر تعالی کلمه توحید قدم بر می‌دارد و شهید رئیسی به خوبی این را در عمل خود نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم موجب شد تا خدای متعال او را عزیز و بزرگ بکند و همین سنت را ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مورد دیگر افرادی که جان و مال و آبروی شان را برای خدمت به خلق خدا و تعالی کلمه توحید به کار گرفتند، دیدیم و این‌ها همیشه در قلب مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی همیشه در میدان کنار مردم قرار داشت، ابراز کرد: شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را روز افزون خواهد کرد و دشمنان اسلام در داخل و خارج روز به روز تضعیف و نابود می‌شوند و ان‌شاءالله به برکت این شهادت‌ها شاهد از بین رفتن کامل رژیم کودک کشی صهیونیسستی باشیم.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز افرادی که کمترین درکی از انسانیت دارند هم به قتل عام مردم فلسطین واکنش نشان می‌دهند و این یکی از معجزات انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی از نام فلسطین صحبتی به میان نمی‌آمد و این حضرت امام(ره) بودند که ادبیات مقاومت و دفاع از فلسطین و پشت مردم و ملت فلسطین بودن را وارد ادبیات سیاسی جهان و منطقه کردند و فلسطین را به صدر مسائل اسلام آوردند.

وی اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خوبی توانست خط فکری امامین انقلاب را در موضوع و مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرد و این مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور همیشه باید باز باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهادت این بزرگان برای ما الگویی جهت دلگرمی در این راه است، گفت: خدای متعال مزد خادمین مسیر حق را شهادت که آرامیدن در آغوش پروردگار می‌باشد، قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان این حادثه به اوج قله سعادت رسیدند و امیدواریم ما هم در این مسیر قدم برداریم و به سعادت برسیم.

وی خاطرنشان کرد: گوشزد کردن استحکام ایمان به همدیگر مهم‌ترین وظیفه امروز ماست و خداوند متعال می‌فرماید: مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا، و سنت الهی‌ات که خدای متعال هیچ آیه‌ای را بر نمی‌دارد مگر این که مثل آن یا بهتر از آن را در جای او قرار می‌دهد، بنابراین باید به سنت‌های الهی ایمان داشته باشیم، اگر در راه خدای متعال استقامت داشته باشیم پروردگار متعال نیز نصرت خود را بر ما نازل می‌کند، کما این که در یمن، لبنان و فلسطین این اتفاق افتاد و امروز شاهد به ظهور رسیدن سنت‌های الهی هستیم.

حجت الاسلام امامی ابراز کرد: سنت‌های الهی دو جنبه دارد که یک بخش آن به ما انسان‌ها بر می‌گردد، اگر ما پایمردی و مقاومت داشته باشیم قطعا خدای متعال نصرتش را بر ما نازل خواهد کرد، دشمن سعی می‌کند هر اتفاقی در کشور می‌افتد به نفع خودش بهره برداری کند و قطعا این همبستگی ملی باید برای ما پررنگ باشد چرا که عظمت و شکوه این راه اجازه نمی‌دهد لجن پراکنی‌های دشمن سد راه ما باشد.

وی ادامه داد: الحمدلله در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر فرزانه آن امید و آرامش را به کشور و ملت تزریق می‌کنند و دیروز هم با پیام خودشلن این امید را به مردم تزریق کردند، ما سختی‌های بزرگ‌تر از این را هم تجربه کرده‌ایم و شهادت این عزیزان موجب حرکت با قدرت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha