یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
زط

حوزه / رئیس دانشگاه کاشان طی پیامی شهادت خادم الرضا(ع) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پیام رئیس دانشگاه کاشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور عزیزمان حضرت آیت الله رییسی و همراهان ایشان مایه اندوه و تاثر فراوان شد.
«شهید جمهور و خدمت» آیت الله رییسی در تمامی دوران مسئولیت و مدیریت در سمت های گوناگون، با حفظ روحیه مردمی و ولایت مداری دغدغه اعتلای کشور و شوق خدمتگزاری به مردم را داشت و همواره با خلوص نیت، با همت و کوشش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در میدان و در کنار مردم بدنبال حل چالش ها و مشکلات کشور بودند. ایشان نمونه بارزی از تعهد، شوق خدمت به مردم، دلسوزی نسبت به محرومان و مستضعفان، ولایت مداری و حرکت در خط ولایت و انقلاب و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بودند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه کاشان، شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به پیشگاه صاحب الامر حضرت ولی عصر امام زمان عج، محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، خانواده و وابستگان ایشان و نیز عموم ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض مینماییم.
همچنین مراتب اندوه خود را در پی شهادت دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه رئیس جمهور شهید در مسیر خدمتگزاری به مردم به مرتبه اعلای رستگاری و شهادت رسیدند، اعلام می‌دارم.
از خداوند متعال رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیاء الله را برای همه این عزیزان و آرامش و شکیبایی برای بازماندگان را مسئلت دارم و باور دارم با اتحاد و انسجام مردم انقلابی میهن عزیزمان تحت تدابیر هوشمندانه و ثبات آفرین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، هیچ اختلالی در کار کشور ایجاد نخواهد شد و مسیر رشد و پیشرفت ادامه خواهد یافت.

عباس کتابی

رییس دانشگاه کاشان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha