یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده رهبر معظم انقلاب گفت: در سانحه بالگرد رئیس جمهور، مردم سرفراز تبریز و آذربایجان‌شرقی دو گوهر ناب را تقدیم کردند و امام جمعه تبریز یک فرهنگ جدید در مشی و منش امام جمعه‌ای ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در آیین تشییع پیکر شهید آل هاشم در تبریز، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده آل هاشم و مردم تبریز و آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: شهید آل هاشم یک فرهنگ جدید و مشی و منش امام جمعه‌ای ایجاد کرد و با تواضع، صفا، مردم داری و خلوص ویژه‌ای که هدیه خداوند در ایشان بود، در دل مردم جا باز کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب گفت: همه امیدواریم در ادامه‌ی راه نورانی این شهدای گرانقدر بتوانیم با استعانت از اهل بیت(ع) این راه پر افتخار را تا شهادت بپیمایم.

 معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری افزود: بهترین رئیس جمهور، امام جمعه، وزیر خارجه، استاندار و کادر پروازی را در این مصیبت از دست دادیم، امیدواریم خداوند متعال به برکت نورانیت این بهترین‌ها، نقطه‌ی عطف و حرکت رو به جلویی را در نظام ایجاد کرده و خون شهیدان درخت پر ثمر انقلاب اسلامی را آبیاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha