یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت‌الاسلام یوسف پورآرین

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: همیشه از مکتب شهید سلیمانی یاد کردیم اما من باور دارم مدل حکمرانی و گفتمان شهید رئیسی خود یک مکتب ماندگار است و باید این مکتب و گفتمان ترویج پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین امروز پنجشنبه در ستاد هماهنگی بزرگداشت شهدای خدمت با اشاره به زحمات شهید رئیسی در انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی مدل جدیدی از حکمرانی را برای کشور ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این مدل حکمرانی نیاز به مطالعه و بازخوانی مستمر دارد، افزود: دولت توسط آیت‌الله رئیسی از یک حالت نشسته و خسته به یک حالت زنده و دونده تبدیل شد و مردم باید این مدل را درک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و حتی انتخابات اجازه ندهیم مردم تحت تأثیر برخی جریانات سیاسی قرار بگیرند و کارهای ماندگار شهید رئیسی نادیده گرفته شود.

وی افزود: همیشه از مکتب شهید سلیمانی یاد کردیم اما من باور دارم مدل حکمرانی و گفتمان شهید رئیسی خود یک مکتب ماندگار است و باید این مکتب و گفتمان ترویج پیدا کند.

حجت‌الاسلام پورآرین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در سطح کشور ادامه داد: برای بزرگداشت شهید رئیسی و شهدای خدمت باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: از سوی دیگر فرصت بسیار کمی تا انتخابات داریم و باید از بستر برنامه‌های موجود تا انتخابات برای دو هدف بزرگداشت شهدای خدمت و همچنین تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 1
    __ بسمه تعالی __ شد رئیسی ابتدا پرهیزگار __ بعد از آن اقدام کرد بر این کار __ کرد منیت زیر پای خویش له _کردخداوندش عطا بود آنچه به _ اهل این کرسی بود اهل خدا __ راه او از راه شیطانها جدا __لازم است باشد کسی مانند او __ مثل او را می کنند خلق جستجو __ پیروان نفس شیطانی یقین __ نا امید بینند خود را بعد از این __ از منم من کردن بیهوده گو __ لایق این صندلی هرگز مجو __ شخص بی تقوی بماند در کنار __ چون که بی بهره است مانند چنار __بهتر است او خود نگهدارد وزین __ فکر خود سازی نماید بعد از این __ باورش آید خردمندند خلق __ پس صدای خود نیندازد به حلق __