یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ل

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خداوند به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خاطر خدمت خالصانه به مردم عزت داد .تصریح کرد: ایشان الگوی همه ما می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی َشب گذشتنه در بازدید سرزده از بیمارستان شهید بهشتی (ره ) کاشان، در جمع همراهان بیماران و کادر درمانی پس از اقامه نماز مغربین در نماز خانه این بیمارستان ضمن ارزوی سلامتی و شفاعت برای تمامی بیماران اظهار داشت: بیماری یک امتحان برای بیماران و اطرافیان آنها می باشد، بر اساس بینش توحیدی و الهی خداوند برای مومن همیشه خیر می خواهد، بیمار با تحمل دوره بیماری ، رحمت الهی ویژه بر او نازل می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه کادر درمان ، اعم از پزشک، پرستار، قدر خدمت خود را بدانند گفت: روایت داریم ، یک شب پرستاری از بیمار، ثواب حضرت ابراهیم خلیل الرحمان را دارد . در بین ١٢۴ هزار پیامبر، ما فقط برای حضرت ابراهیم بصورت مستقیم می توانیم بگوئیم علیه السلام ، بقیه را اگر خواستیم بگوئیم باید اینطور ذکر کنیم ، علی نبینا و آله و علیه السلام.

امام جمعه کاشان در رابطه با حضور در نماز جماعت با بیان اینکه با وجود اشتغالات کادر درمان و مشکلات همراهان، نسبت به نماز جماعت اهتمام داشتید حضور در نماز جماعت اول وقت را براساس سفارش امام رضا (ع) وظیفه دینی دانست و یاد آور شد: پیامبر اکرم (ص )می فرماید: نماز اول وقت، رضوان الله است و اخر وقت غفوالله است . « أَوَّلُ الْوَقْتِ رِضْوَانُ اللَّهِ وَ آخِرُهُ عَفْوُ اللَّه‏ » نماز در اول وقت خشنودی خداوند و بهشت رضوان است و پایان وقت عفو خداوند است لذا اگر عمدا با تاخیر بخوانیم مشمول این ایه « فَوَیْلٌ لِلْمُصَلِّینَ ، الَّذِینَ هُمْ عَنْ صَلاتِهِمْ ساهُونَ » خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی در رابطه با مکان نمازخانه نیز با بیان اینکه مکان نماز باید به گونه ای باید باشد که آرامش و توجه انسان در نماز از بین نرود گفت: محیط نماز خانه باید آرام و نماز نیز اولویت اول در اسلام می باشد .

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خداوند به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خاطر خدمت خالصانه به مردم عزت داد تصریح کرد: ایشان الگوی همه ما می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: اگر برای خدا تلاش کنیم، خداوند عزت می دهد و کمترین کار خیر را انجام بدهیم خدا می بیند.

عزت شهید آیت الله رئیسی بخاطر خدمت خالصانه به مردم بود

عزت شهید آیت الله رئیسی بخاطر خدمت خالصانه به مردم بود

عزت شهید آیت الله رئیسی بخاطر خدمت خالصانه به مردم بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha