دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: شهید رئیسی با اخلاق حسنه و مردم داری و مبارزه با ظلم و فساد، و عدالتخواهی و کار و تلاش شبانه روزی خود جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا داد و قداست را به‌ ریاست برگرداند و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلابی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر. حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب گفت: دفاع از حقّ تا مرز شهادت و وفا به عهد و پیمانی که مؤمنان با خدا بسته اند از نشانه‌ی صداقت در ایمان است.

امام جمعه خورموج با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش ابراز داشت: شهید عزیز ما خادم الرضا حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از نوجوانی و جوانی در وسط میدان خدمت و مجاهدت بود، علیرغم ناسپاس ها و طعن برخی بدخواهان، دیدن داغ عزیزان و دوستانی چون حاج قاسم ها تا آخرین لحظه مصداق «وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ» منتظر شهادت بود.

وی ابراز داشت: شهید رئیسی، نمادی از «مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» بود؛ برای کسانی‌که ایشان را می‌شناختند و از سال‌های بسیار دور با ایشان آشنایی داشتند، شخصیت معنوی ایشان چه قبل از منصب ریاست‌جمهوری و چه بعد از آن هیچ تفاوتی نکرده بود.

حجت الاسلام زاهددوست بیان کرد: براستی شهید رئیسی مرد صادق الوعدی بود که بر آنچه با خدا و مردم پیمان بسته بود استوار ماند. بت های بی اخلاقی درسیاست، رانت خواری، فساد و بت فاصله مسئولین با مردم را شکست و بت شکن عرصه سیاست ما شد و خداوند هم او را به دوستان شهیدش ملحق کرد و در آغوش امام رضا(ع) آرام گرفت.

وی با تسلیت خبر حادثه دلخراش بالگرد و شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور مکتبی و حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه‌ محبوب تبریز، امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، و استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهید، از وفاداری مردم قدرشناس ایران اسلامی تشکر کرد و گفت: تشییع جنازه کم نظیر میلیونی او با اظهار ارادت مردم به او نشان از مسیر صحیح و رابطه قلبی و دلی شهید رئیسی با مردم بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با اخلاق حسنه و مردم داری و مبارزه با ظلم و فساد، و عدالتخواهی و کار و تلاش شبانه روزی خود جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا داد و قداست را به‌ ریاست برگرداند و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلابی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی از عیار بالای معنویت و اخلاق برخوردار بود گفت: پرهیز از دنیاگرایی و ساده زیستی، مردمی بودن ۴۷ سفر استانی در ۳۳ ماه ریاست جمهوری آمار بسیار خیره کننده ای است. عیار بالای انقلابی گری و مدیریت انقلابی از دیگر ویژگی ممتاز این شهید عزیز بود.جهادی و خستگی ناپذیری که رهبر عزیزمان در وصف علمدارشان فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: سختکوشی، دلسوزی، احساس مسئولیت بالا، انتقادپذیری، فساد ستیزی، برخوردار از شرح صدر و صبر انقلابی بود و همه اینها با معنویت بالا و گریه های شبانه بخشی از ویژگی‌های ممتاز این شهید عزیز بود. باید مکتب و سیره شهید رئیسی زنده بماند، مسئولین ما به سبک جهادی و خستگی ناپذیری شهید رئیسی کار کنند، تا مشکلات کشور حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha