دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
امتم جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام حمیدی نژاد گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه شهید رئیسی نتیجه اخلاص او در خدمت به مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار داشت: بعضی افراد از پرکاری رئیس جمهور شهید تعجب می‌کردند و می‌گفتند چه نیازی است، این همه کار که تعطیلی را تعطیل کرده‌ای، اما او که فردی مومن و مخلص بود می‌دانست که چه ثواب عظیمی در خدمت به مردم وجود دارد که باید به آن رسید، لذا خستگی را خسته کرده بود و در راه خدمت آرام و قرار نداشت.

وی بیان کرد: در رابطه با عظمت شخصیت شهید رئیسی نگاهی به پیام تسلیت نائب امام زمان کافیست، چند ویژگی که امام عزیز در رابطه با این شخصیت بیان می‌کنند بیانگر جایگاه والای این شهید عالی مقام است.

امام جمعه عالیشهر افزود: ایشان می‌فرماید، شهید رئیسی عالم مجاهد و دانشمند بود اما در کنارش جهادگر هم بود، ترکیب این دو خصلت کافیست که انسان را به اوج بندگی برساند و فرمود مردمی و با کفایت که خودش را از مردم جدا نمی‌دانست.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: بدخواهان نظام و انقلاب شب و روز مشغول تخریب و تهمت زدن به ایشان بودند، کسانی که بیت المال را مال خود می‌دانستند و شکم‌های خود را از پول این ملت انباشته بودند و با آمدن ایشان دستشان کوتاه شده و لذا شروع کردند به تخریب و توهین و تهمت اما این مرد خدا توجهی نمی‌کرد و جواب هم نمی‌داد چون مطیع محض ولایت بود.

امام جمعه عالیشهر ابراز کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید رئیسی نتیجه اخلاص او در خدمت به مردم بود، این مثل یک معجزه‌ای است که افرادی که در فشار شدید اقتصادی هستند که مسئول مستقیم اقتصاد، رئیس جمهور است با این کیفیت در تجلیل و تکریم از پیکر این شهید شرکت نمایند.

وی اظهار کرد: اقتصاد برای مردم خیلی مهم است اما این ملت بی‌نظیر در دنیا مهمتر از اقتصاد عزتش می‌باشد، زیر بار برجام‌های خفت نرفتن برایش مهمتر است، دروغ نگفتن رئیس جمهور، ساده زیستی، او پرکار بودن و مردمی بودن، مطیع محض ولایت بودن و استکبار ستیزی، ایمان و اخلاص او برای مردم مهم‌تر از اقتصاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha