دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: حضور پرشور ملت ایران در تشییع شهدا نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هرکسی در راه دفاع کشور و حل مشکلات مردم گام بردارد و در آن حال از دنیا برود شهید حساب می‌شود و اقدامات ما باید در مسیر بندگی خداوند و رضایت خدا باشد تا بهشتی شویم.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، افزود: شهدا با خون خود، نظام و انقلاب را تضمین می‌کنند و اراده ملت ایران دشمن‌ها را مأیوس می‌کند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا، گفت: حضور پرشور ملت ایران در تشییع شهدا، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب ساخت و شهادت شهدای خدمت، ایران را در مسیر یک امتحان بزرگ قرارداد، بنابراین باید آماده یک انتخاب دقیق و هوشمندانه باشیم و ملت ایران در انتخاب پیش رو با حضور گسترده، پرشور، آگاهانه و بابصیرت خود فردی انقلابی و آگاه را انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید، مزد تلاش‌های خود را از آقا امام رضا (ع) در سالروز تولدش دریافت کرد، یادآور شد: شهید رئیسی فردی مدیر و مدبر بود و در تمام لحظات زندگی خود برای حل مشکلات مردم و قشر مستضعف تلاش می‌کرد، خستگی نمی‌شناخت و لذا مقام معظم رهبری نیز فرمودند، هرجایی مدیر انقلابی و جهادی داشتیم تمام امورات به‌درستی پیش رفت.

وی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید کشور، ۴۷ سفر در طول ۳۳ ماه انجام داد که بی‌سابقه بود و تمام تلاشش حل مشکلات محرومان بود.

امام جمعه پلدشت تصریح کرد: بسیاری از کشورها به‌خاطر شهادت شهید رئیسی و هیئت همراه، عزای عمومی اعلام کرده و یا پرچم‌های خود را نیمه برافراشته کردند و ویژگی‌های که مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی فرموده‌اند نشان‌دهنده ابعاد مختلف شخصیتی رئیس‌جمهور شهید بود.

وی با اشاره به تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: عمده دستاوردهایی که در وزارت خارجه به دست آمد، در سایه تلاش‌های جهادگونه شهید عبداللهیان بود.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به شهید آل هاشم، گفت: شهید آل هاشم اولین امام‌جمعه‌ای بود که میله‌های حدفاصل بین مسئولان و مردم را حذف کرد و با حضور خود در جمع مردم حرف دل‌های آنها را می‌شنید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha