دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آزردگی‌ها مانع تلاش رئیسی خدوم نمی‌شد، گفت: حقیقتا رئیسی، همانند شهید بهشتی یک ملت بود، اگر دیدید یک ملتی برای کسی بپا خواست، بدانید تراز این شخص، تراز یک ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته، در جمع نمازگزاران جمعه، خود و همه متدینین را به رعایت تقوی الهی در همه لحظات زندگی دعوت کرد و اظهار داشت: آیه ۲۱ سوره مبارکه نور «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَان...»، به عنوان اساس و پایه مباحث مربوط به خانواده، تعلیم و تربیت می‌دانم.

وی یکی از شعبه‌های مهم تقوی را تقوای سیاسی دانست و گفت: مومن باید زمان شناس باشد، شرایط را درک کند، دشمن شناس و اهل تکلیف باشد و اسلام و انقلاب اسلامی را میراث انبیا و اولیاء(ع) و امام جامعه بداند.

امام جمعه کرمانشاه، در ادامه ضمن تسلیت درگذشت خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، در پیام خود ۲۲ ویژگی همچون عالم مجاهد خستگی ناپذیر و فساد ستیز را برای این شخصیت بزرگ برشمردند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، با اشاره به اینکه شهادت شهید رئیسی، موجب غم و اندوه ملت ایران و بسیاری از مردم دنیا شد، خاطرنشان کرد: در کنار شهید رئیسی، وزیر امور خارجه نیز در عرصه بین المللی عملکردهای خوب و ماندگاری داشت.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه آزردگی‌ها مانع تلاش رئیسی خدوم نمی‌شد، یادآور شد: حقیقتا رئیسی، همانند شهید بهشتی یک ملت بود، اگر دیدید یک ملتی برای کسی بپا خواست، بدانید تراز این شخص، تراز یک ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، تأکید کرد: از افرادی که قصد دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند می‌خواهیم همچون رئیس جمهور شهید، مرد میدان و مطیع ولایت فقیه باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، ابراز کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و دلسرد کردن مردم هستند و لذا وظیفه همگان در مقابل دسیسه‌های صهیونیسم و نوکرانشان، جهاد تبیین است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha