دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه زخم زبان‌ها مانع تلاش شبانه روزی شهید رئیسی نشد، گفت: با وجود تبلیغات دشمن که می‌خواستند القا کنند مردم با مسئولانشان میانه‌ای ندارند، اما ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع شهدای خدمت نشان دادند که پیوند ملت با مسئولان پیوندی عمیق و ناگسستنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز دزفول و مقاومت و پایداری، اظهار داشت: مردم دزفول در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و امروز دزفول قهرمان سربلند ایستاده که بر مردم فداکارش درود می‌فرستیم.

‌وی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور، با بیان اینکه رئیس جمهور شهید نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص و انقلابی بود، افزود: مخلص، مردمی، عالم مجاهد و خادم الرضا از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

امام جمعه دیر، با بیان اینکه دوران مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در خدمت به مرم سپری شد، گفت: شهید رئیسی در زمان مسئولیت در آستان قدس رضوی، قوه قضاییه و همچنین قوه مجریه تحول ایجاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه زخم زبان‌ها مانع تلاش شبانه روزی شهید رئیسی نشد، خاطرنشان کرد: با وجود تبلیغات دشمن که می‌خواستند القا کنند مردم با مسئولانشان میانه‌ای ندارند، اما ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع شهدای خدمت نشان دادند که پیوند ملت با مسئولان پیوندی عمیق و ناگسستنی است.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه باید از مردم برای حضورشان تقدیر کنیم، بیان کرد: همین حضور پر شور مردم در صحنه است که باعث شده در مجامع مختلف بین المللی به احترام شهدای خدمت و رییس جمهور فقید ما ادای احترام کنند و کشورهای مختلف پیام تسلیت بدهند و سران بلندپایه کشورها برای ادای احترام به شهدای خدمت به ایران بیایند.

وی تأکید کرد: البته تلاش‌های بسیار مجاهدانه رییس جمهور و وزیر امور خارجه شهید در ارتباط با همسایگان و عضویت در سازمان‌های بین المللی به‌ویژه سازمان همکاری شانگهای و بریکس و حضور فعال در مجامع بین المللی و دفاع از ملت فلسطین و عملیاتی شدن وعده صادق نیز باعث شد تا کشورهای مختلف جهان به شهدای خدمت ادای احترام کنند.

امام جمعه دیر، ابراز کرد: یکی از مظلومیت‌های شهید رئیسی این بود که عملکرد دولت سیزدهم به‌درستی اطلاع رسانی نشد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شهدای خدمت وظیفه همه ما است، یادآور شد: همه به‌ویژه مسئولان در عمل شهید رئیسی را الگوی خود قرار داده و راهش را ادامه دهند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه، گفت: در این فرصت کوتاه تا انتخابات، با آگاهی و بصیرت بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کسی که ادامه دهنده رئیس جمهور شهید باشد را باید انتخاب کنیم، اظهار کرد: شخصیتی در رأس قوه مجریه قرار گیرد که سیاست‌های کلان کشور در ارتباط با کشورهای دیگر و مسایل داخلی ادامه دهد و منویات رهبری را عملیاتی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha