دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تصاویر / مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان تاکستان برگزارشد

 حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: شهید رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر در راه اعتلاء و پیشرفت کشور، پیرو راستین ولایت، به حق انقلابی و مؤمن بود که بازویی پرتوان برای رهبر معظم انقلاب به شمار می رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در مراسم شهدای خدمت که در مسجد حجتی شهرستان تاکستان و با حضور استاندار قزوین و اقشار مختلف مردم این شهر برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهان در حادثه سقوط بالگرد، اظهار داشت: خدمت به خلق، توفیق و عنایتی از جانب خداوند است و با وجود ارزش، ثواب و برکات، در عمل حسنه خدمت به خلق، اما این توفیق و عمل خداپسندانه نصیب هر کسی نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: روح زلال و وارسته شهید رئیسی او را وقف خدمت به جامعه و محرومان کرده بود.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: شهدای خدمت با نهضت جهاد خدمت خود، به مسئولان جهان اعلام کردند که در بالاترین‌ جایگاه‌ها هم عَلَم خدمت به خلق را می‌توان حمل کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی خود را وقف خدمات و خدمت‌گزاری به ملت ایران کرده بود و می‌توان گفت که او به تمام معنا مصداق آیه (مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا) بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: شهدای خدمت، به عهد خود در راه حق وفا کردند، درود خدا بر این مردان خدایی که با این نگاه معنوی حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: شهید رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر در راه اعتلاء و پیشرفت کشور، پیرو راستین ولایت، به حق انقلابی و مؤمن بود که بازویی پرتوان برای رهبر معظم انقلاب به شمار می رفت.

وی ادامه داد: ملت وفادار و قدرشناس و عزیزمان از ساعاتی که خبر سانحه را شنیدند دست به دعا برداشته و از صمیم دل در شب میلاد ثامن الحجج، امام رضا(ع)، سلامتی او و همراهانش را طلب کردند، اما تقدیر الهی چیز دیگری بود و همه ما در مقابل اراده الهی تسلیم هستیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ان‌شاءالله دولت، مسیر پرافتخار شهید رئیسی، خادم ملت و یار وفادار رهبری را با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم به خوبی ادامه خواهد داد.

وی ضمن تأکید بر لزوم انتخاب شایسته برای انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری، بیان کرد: ملت ایران باید شخصیتی را همانند شهید آیت الله رئیسی برای مسئولیت مهم ریاست جمهوری انتخاب نمایند.

شهید رئیسی مجاهدی خستگی ناپذیر در راه اعتلای کشور بود

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha