یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بروجرد

حوزه/ حجت الاسلام حسینی، تقوا، پرهیزگاری و ساده زیستی را از جمله ویژگی‌های شهید رئیسی نام برد و گفت: رئیس جمهور شهید، اهل مبالغه نبود، اهل عمل و دلسوزی برای مردم بود و شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، اظهار داشت: ملت ایران، رئیس جمهوری بزرگی را از دست داد و امروز همه داغدار فقدان رئیس جمهور و هیات همراه هستند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، ابراز کرد: ملت ایران با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور و هیات همراه بار دیگر به دشمنان نشان دادند، قدردان خدمات مسئولان و شهدای بزرگوار هستند.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه رئیس جمهور شهید، اخلاق مدار بود و با چهره گشاده و لبخند با مردم برخورد می‌کرد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در برابر کسانی که به وی تهمت و توهین می‌کردند، با اخلاق خوب برخورد می‌کرد و این از اوصاف بزرگان است.

حجت الاسلام حسینی، تقوا، پرهیزگاری و ساده زیستی را از جمله ویژگی‌های شهید رئیسی نام برد و اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، اهل مبالغه نبود، اهل عمل و دلسوزی برای مردم بود و شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: ۸ کشور برای شهادت رئیس جمهور عزای عمومی اعلام کرد و این عزت را خدا به وی عنایت فرمود.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه شهید آل هاشم امام جمعه مردم تبریز نیز در بین مردم آذربایجان محبوب بود و یک شهید ملی شد، اظهار کرد: دیگر شهدا نیز از چهره‌های مومن و خانواده‌های اصیل ایرانی بودند و این ضایعه باعث تحول شد و عزت و عظمت ایران را رقم زد و دنیا از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت متحیر شدند.

امام جمعه بروجرد گفت: تقاضا این است که در شهرستان بروجرد نیز مدیران، با اخلاق با مردم رفتار کنند و کار مردم را راه بیاندازند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه باید آماده یک انتخاب خوب باشیم و فردی مانند شهید رئیسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد : دنیا جای ماندن نیست، دنیا یک راهرو است و مزرعه‌ای برای آخرت، خوشا به حال کسانی که از دنیا با دست پر به آخرت سفر می‌کنند.

وی با اشاره به روز مقاومت مردم دزفول، ابراز کرد: مقاومت و ایستادگی مردم دزفول باعث پیروزی شد و استقلال و آزادی را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha