دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام گفت: خدمت صادقانه به زوار اربعین حسینی در کارنامه شهید رئیسی و دولت سیزدهم حک شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در نشست ستاد اربعین‌حسینی استان ایلام با بیان این که مراسم اربعین حسینی، بیت‌الغزل رییس‌جمهور مردمی و خادم‌الرضا بود، اظهار داشت: شهید رئیسی تلاش بی‌وقفه و حرکت جهادی را به ما آموخت و ساده‌زیستی، کار صادقانه و فسادستیزی از شاخصه های مهم رفتار و سبک زندگی ایشان بود.

وی افزود: پس از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی سال گذشته نشستی که با حضور رییس‌جمهور شهید برگزار شد شخصاً گزارشی از اربعین ارایه نمودم که رییس‌جمهور با وجود مشغله‌کاری زیاد تا استماع کامل سخنان و گزارش در جلسه حضور داشتند و پس از ارائه گزارش دقایقی در وصف میزبانی شایسته مردم استان ایلام و ستاد اربعین صحبت کردند.

استاندار ایلام با بیان این که آیت الله رئیسی حقیقتاً شیفته و دل‌داده ائمه اطهار (ع) و ولایت بود، گفت: آن‌چه موجب محبوبیت رئیس‌جمهور شد خدمت صادقانه به زوار اربعین حسینی بود.

وی ادامه داد: مهیا شدن سفری راحت، ایمن و ارزان همواره دغدغه و مورد تاکید رییس‌جمهور شهید بود که سال گذشته این مهم محقق شد و امسال با همه توان و با انسجام و هماهنگی کمیته‌های ستاد اربعین این تاکیدات رییس‌جمهور شهید اجرایی می‌شود.

وی همچنین بیان داشت: امسال اربعین متفاوت‌تر از سال گذشته است و امسال همه زوار اربعین‌حسینی بی شک بر روی کوله‌پشتی و پیشانی بندهای خود نام شهدای خدمت را حک خواهند کرد و یاد سید محرومان در مسیر اربعین زمزمه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha