دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
مسابقه کوثر

حوزه/ هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر پنجشنبه ۱۰ خرداد با حضور طلاب سطح دو و سه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

ریحانه غیوربابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه ویژه طلاب جاری ایرانی و غیرایرانی در سطوح تحصیلی ۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی ورودی ۱۴۰۱ و ماقبل در نظر گرفته است.

مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: موضوعات این مسابقه شامل «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» برای طلاب سطح دو و «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» برای طلاب سطح سه است که بانوان طلبه در این موضوعات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

غیوربابایی با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر به صورت آزمون کتبی و در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای است، گفت: هشتمین مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند روزهای سه شنبه و چهارشنبه، ۸ و۹ خردادماه با مراجعه به سامانه دانش پژوهان اقدام نمایند.

مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: نفرات اول تا سوم بخش‌های مختلف این آزمون، علاوه بر دریافت جوایز نفیس، جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از اولویت برخوردار خواهند شد.

اطلاعات تکمیلی برگزاری هشتمین دوره مسابقه علمی کوثر (نکات مربوط به آزمون)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha