دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
معاون

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: اصحاب رسانه و هنرمندان الگوی مدیریتی شهید رئیسی را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عصر امروز در گردهمایی سراسری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان که به یاد سید شهیدان خدمت در سینما کیو خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اینکه شهید رئیسی تابلویی از خدمت‌رسانی، عشق به مردم و در عین حال ولایت‌پذیری و تعهد به آرمان‌های اصیل اسلامی را ترسیم کرد، افزود: اگرچه فاجعه دردناک سقوط بالگرد برای همه ما بسیار سخت، جانسوز و تالم‌برانگیز است اما این اتفاق و آنچه که برای ما رقم خورد تجلی جمع میان دین و سیاست بود که می‌توان میان دین و سیاست جمع بست، شهید رئیسی ثابت کرد می‌شود یک دین‌دار متعهد و یک سیاست‌مدار مخلص بود.

وی با تاکید بر اینکه الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود، افزود: مسیر ارزشمند شهدای خدمت باید امتداد پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه شهید رئیسی یک الگوی مدیریتی شکل داد که در دنیا نمونه ندارد، اظهار داشت: پاک‌دستی، صداقت، خویشتن‌داری و سعه‌ صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور است که باید این الگوی بی‌نظیر و ارزشمند قدر دانسته شود.

یاوری با تأکید بر اینکه الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود و مسیر ارزشمندشان باید امتداد پیدا کند، افزود: مردم باید بدانند که دین‌داری و مردم‌سالاری دینی می‌تواند یک الگوی موفق برای حاکمیت باشد.

معاون استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی بود که این الگو نشان داد مردم به کمتر از آن رضایت نخواهند داد و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر و ابراز احساسات در شهرهای مختلف دلالت بر موفقیت این الگو دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha