دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
آیت الله سیدابراهیم رئیسی - شهید جمهور

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران تصریح کرد: شهید رئیسی حقیقتاً مطیع محض اوامر ولی فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان وی که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان برگزار شد، با بیان این که خدمت مخلصانه به مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید بود، گفت: ایشان برای مردم و به خصوص محرومان و رسیدگی به وضع آن ها وقت زیادی می گذاشت و مردم قدرشناس در تشییع پیکر مطهر او نشان دادند که چقدر بامعرفت هستند و خادمان دلسوز خود را می شناسند.

وی نگاه ویژه به محرومان و مظلومان و تبعیت محض از اوامر ولایت فقیه را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید برشمرد و افزود: شهید رئیسی با نگاه ویژه‌ای که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی ملت و خانواده شهدا احساس می‌کرد در سفر به استان مازندران در جمع صمیمی خانواده‌های شهدای مدافع حرم «خان‌طومان» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حضور پیدا کرد که از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی بود.

سلامی همچنین در ادامه ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، ابراز داشت: استان مازندران ۲۵۰ جوان رشید خود را در عملیات بیت المقدس فدای اسلام و انقلاب اسلامی کرد تا این عزت تاریخی ثبت شود.

وی با اشاره به نقش مردم و رزمندگان اسلام در دفاع از خرمشهر، بیان داشت: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و مجاهدت در راه خدا در این مبارزه شرکت کردند و خرمشهری که امکان بازپس‌گیری آن نبود در سوم خرداد آزاد شد. حماسه فتح خرمشهر، پیروزی بی‌نظیری در تاریخ دفاع مقدس بود و زنده نگه داشتن این تاریخ زنده نگه داشتن ارزش هااست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha