به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه پاکسازی از منطقه نجیا پاندا تا کیگوگو مویشو برگزار شد، و مؤمنان و جمعی از شهروندان با حضور در این اقدام به پاکسازی محیط زیست پرداختند و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند. آنان همچنین با این اقدام، ارادت خود را به ارزشهای خدمت به جامعه که از سوی اهلبیت (ع) مورد تأکید قرار گرفته است ابراز کردند.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
















نظر شما