به گزارش خبرگزاری حوزه، این راهپیمایی با همکاری خوجه اثنا عشریه و مؤسسه خاتم الأنبیا برگزار شد و با حضور گسترده مؤمنان و اقشار مختلف مردم همراه بود. شرکتکنندگان با آرامش و نظم در این مراسم حضور یافتند و پیام صلح، عدالت و مقابله با ظلم را به نمایش گذاشتند.
شرکتکنندگان در این راهپیمایی تأکید کردند که بزرگداشت یاد و خاطره امام حسین (ع)، فرصتی برای ترویج ارزشهای عدالتخواهی، ایثار و ایستادگی در برابر ظلم است و در عین حال، موجب تقویت همبستگی و گسترش صلح در جامعه میشود.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |



















نظر شما