یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 217561
۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶

بر اساس تحلیل‌های آماری یورو استات EURO STAT))، کشورهای اتحادیه اروپا سالانه پذیرای 600 هزار شهروند جدید هستند که 150 هزار نفر از این تعداد را مسلمانان تشکیل می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه بر این اساس ، مراکشی‌ها و ترک‌ها بیشترین تعداد پناهندگان را تشکیل می‌دهند.

بر اساس تحلیل‌ها در سال 2008، 64 هزار نفر از پناهندگان مراکشی، 50 هزار نفر ترک، 23 هزار نفر الجزایری و 22 هزار نفر عراقی بودند.

همچنین کشورهای فرانسه، آلمان، انگلستان و ایتالیا پذیرای بیشترین تعداد پناهندگان مسلمان بودند و ترک‌ها بیشترین تعداد پناهندگان در آلمان و مراکشی‌ها نیز بیشترین تعداد پناهندگان در فرانسه و ایتالیا را تشکیل می‌دادند.

خاطر نشان می شود طبق آمار،تا سال 2025 از هر پنج فرانسوي يک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعيت اگر به همين منوال ادامه يابد فرانسه تا 40 سال ديگر به يک کشور اسلامي تبديل خواهد شد.

برخي سازمان هاي مسيحي نیز مي‏گويند که نوادگانشان فرهنگ آنها را نخواهند ديد بلکه آنها در جوامع اسلامي چشم به جهان خواهند گشود. واتیکان  نيز رسماً اعلام کرده است که اينک جمعيت مسلمانان در جهان، از جمعيت کاتوليک بيشتر شده و در ظرف 5 الي 6 سال ديگر اسلام بزرگ‏ترين دين جهان خواهد بود.

همچنین نيمي از کودکاني که هر سال درهلند به دنيا مي آيند، مسلمان مي باشند و چنانچه اين روند ادامه يابد نيمي از جمعيت هلند را در 15 سال آينده مسلمانان تشکيل خواهند داد.

جمعيت مسلمانان روسیه نیز 23 ميليون نفر است و 40 درصد نيروهاي ارتش اين کشور را در چند سال آينده مسلمانان تشکيل خواهند داد.

در آلمان هم اخيراً دولت اعلام کرده است که کنترل کاهش جمعيت اين کشور ديگر ممکن نيست و ممکن است اين کشور تا سال 2050 به يک کشور مسلمان تبديل شود. دولت آلمان معتقد است که جمعيت کنونی مسلمانان اروپا در 20 سال آينده به دو برابر افزايش خواهد يافت.

اتحاديه اروپا هم هشدار داده است که تا سال 2025 تعداد متولدين سالانه کشورهاي اروپا را کودکان مسلمان تشکيل خواهند داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha