جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان برگزیده, مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقر العلوم علیه السلام با حضور فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه, در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا, با اشاره به جایگاه و رسالت دانشگاه باقر العلوم علیه السلام گفت: هدف این مجموعه آموزشی رفع نیاز حوزه و دانشگاه در ابعاد معرفتی است و وجود دو سیستم آموزشی حوزه و دانشگاه, فرصتی برای رسیدن به این اهداف است.

وی با اشاره به انتظارات نظام آموزشی این مجموعه گفت: همواره ساختارها, مقررات و قوانین برای اهدافی شکل می‌گیرند, اما در بسیاری از موارد این ساختارها وقتی نهادینه می‌شوند مانع اهداف می‌گردند و مدیریت کلان باید قدرت تغییر را برای رسیدن به اهداف مجموعة‌ تحت نظر خود داشته باشد, لذا این سیستم آماده است تا نوآوری کند و راه جدید را برای نظام آموزشی ارائه دهد.

رئیس دانشگاه باقر العلوم علیه السلام, با تبیین مقاطع مختلف مکاتب روشن فکری بشری اظهار داشت: وظیفه ما در این دانشگاه ارائة معنایی از روشن فکری است که با وحی سازگار باشد.

خاطرنشان می‌شود در ادامة این مراسم از برگزیدگان مقاطع مختلف در رشته‌های فلسفه, کلام اسلامی, تاریخ, علوم سیاسی و علوم اجتماعی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha