سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

آزمون درس خارج فقه ویژه طلاب غیر ایرانی در جامعه العلوم وابسته به مرکز جهانی علوم اسلامی برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه, معاونت آموزشی مدرسه فقه و اصول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این مرکز گفت: آزمون امتحانات پایانی سطح چهار حوزه به صورت کتبی در دومین سال خود برگزار گردید و با استقبال مناسب فضلا مواجه شده و این امتحانات هر ساله از درسهای فقه و اصول و دروسی که در راستای گرایش تحصیلی طلاب ‌باشد, برگزار می‌گردد و پس از پنج سال مدرک سطح چهار حوزه توسط مرکز جهانی علوم اسلامی به آنان اعطاء خواهد شد.

حجت الاسلام آکو با اشاره به تصویب سطح دکترا در این مدرسه عنوان کرد: مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی در این مدرسه دایر می‌باشد و در مقطع کارشناسی ارشد در هفت گرایش قرآن, تاریخ, فلسفه, کلام, فقه و اصول, فقه سیاسی, اخلاق و تربیت به تحصیل اشتغال دارند و بعد از فارغ التحصیلی مدرک رسمی وزارت علوم را اخذ می‌کنند.

وی با تشریح عملکرد دوره سطح چهار حوزه در این مدرسه گفت: نخبگان سطح چهار در این مرکز, در دوره سطح پنج پذیرش و مشغول تحصیل خواهند شد.

معاونت آموزش مدرسه فقه و اصول, در خصوص کیفیت آموزشی سطح چهار در این مرکز گفت: بالغ بر 35 ملیت در سطوح مختلف در حال تحصیل و فراگیری فقه و اصول و معارف اهل بیت علیهم‌السلام در این مدرسه می‌باشند که در کنار تحصیل, بحث و مشاوره و تقریرات آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد و از راهنمایی‌های مورد نیاز توسط اساتید راهنما بهره‌مند می‌گردند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha