جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

فرمانده لشگر 17 علی بن ابیطالب گفت: این انقلاب با تفکر بسیجی شکل گرفته است و امروز ایران اسلامی مملو از بسیجیانی است که در راه تحقق آرمان های انقلاب، تلاش می کنند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سردار مهدوی نژاد در جمع طلاب مدرسه علمیه حقانی افزود: بسیجیان تنها کسانی نیستند که در پایگاه های مقاومت، پرونده دارند بلکه هر کسی که دل در گرو انقلاب اسلامی، بسته است، بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته است گفت: موج نهضت امام خمینی(ره) در جهان و توسعه فرهنگ بسیجی، به مسلمانان جهان، عزت و آبرو داده است.

فرمانده ارشد سپاه در استان های قم و مرکزی با اشاره به روحیه بسیجی رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اینکه آقای رئیس جمهوری با شجاعت نام مبارک امام زمان(عج) را در محافل بین المللی می برد، ناشی از فرهنگ دینی و بسیجی اوست و این امر بیانگر آغاز خیزش جدیدی در صدور این تفکر است.

وی با اشاره به علاقه مندی آزادی خواهان جهان به جمهوری اسلامی و شخص مقام معظم رهبری گفت: امروز رهبر معظم انقلاب مایه امید همه مستضعفان جهان است.

سردار مهدوی نژاد افزود: سید حسن نصرالله که یک جنبش عظیم در لبنان را هدایت و رهبری می کند، خود را سرباز مقام معظم رهبری می داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفوذ مرجعیت شیعه در عراق گفت: دولتمردان آمریکایی از ‌آیت‌الله‌العظمی سیستانی التماس می کنند که با ایشان ملاقات داشته باشند، اما ایشان نمی پذیرند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha