چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بحران های پیش آمده برای غرب گفت: دنیای غرب گرفتار حوادث و مشکلاتی است و برای حل آنها فقط باید به اسلام پناه بیاورد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: همان طور که امام امت (ره) در نامه خود به گورپاجف، راه حل گره کور اقتصادی کمونیسم را روی آوردن به اسلام ناب محمدی اعلام کرد، امروز هم اسلام می تواند راه روشنی را در جلوی پای غربی ها بگشاید.
وی به تشرف ائمه جمعه به محضر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در یک نشست نزدیک، مسائل مربوط به استان خوزستان و شهر اهواز بویژه مناطق محروم و حاشیه که برای ما و نظام ما دارای اهمیت خاصی است برای ایشان بیان کردم ایشان هم استماع کرده و فرمودند سلام گرم مرا به مردم اهواز اعم از عرب و عجم برسانید و بر این موضوع تاکید زیادی کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده اشاره کرد و یاد آور شد: امام راحل (ره) در اولین سخنرانی خود پس از شهادت این نوجوان فرمودند: رهبر ما این نوجوان 13 ساله است و با این سخن مدال رهبری را بر سینه شهید محمد حسین فهمیده قرار دادند.
خطیب نمازجمعه کوت عبد الله اهواز در ادامه به توافقنامه امنیتی امریکاو عراق اشاره و تاکید کرد: به گفته یکی از نمایندگان پارلمان عراق این توافقنامه برای ملت عراق مایه ننگ و ظلم است و ما هرگز زیر بار آن نخواهیم رفت .
وی ابراز داشت: مردم عراق اعم از شیعه و سنی و کرد و مسئولین و علما و مراجع تقلید و در راس آنان آیت الله سیستانی مخالف با این توافق نامه هستند و آنرا منافی باعزت و استقلال خود می دانند.
آیت الله جزایری به سالروز سخنرانی حضرت امام (ره) در مورد کاپیتولاسیون اشاره کرد و هشدار داد: آمریکایی ها می خواهند مشابه این قانون را در کشور عراق پیاده کنند.
وی به حضور زنان در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: سنت رسول خدا (ص) در همان صدر اسلام این بوده که زنان نیز در نماز جمعه حضور داشته باشند .
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به ذکر مناقب آن امام همام از منابع و سخنان اهل سنت پرداخت و بیان داشت: همه ائمه چهار گانه اهل سنت که خود شاگردان مکتب امام صادق (ع) بودند، بر علم و عبادت و ورع و افضلیت امام تاکید دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha