جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه گفت: دشمنان برای مخدوش کردن چهره روحانیت سرمایه‌گذاری عظیمی کرده‌اند.

وی  افزود: یکی از کارهای مهمی که برای مقابله با این توطئه‌ها باید انجام شود اطلاع‌رسانی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن است که مخدوش کردن چهره روحانیت را در راس امور قرار داده است.

وی اطلاع‌رسانی به مراکز و موسسات حوزه نسبت به رویدادهای روز از سوی سامانه خبری حوزه را مورد تاکید قرار داد و گفت: معاونت تبلیغ حوزه در مدت کوتاهی توانسته تبدیل به بزرگترین شبکه تبلیغی روحانیون ایران شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی افزود: در زمینه ادیان‌شناسی به صورت تشکیلاتی در حوزه اقدامی نشده بود و معاونت تبلیغ حوزه بخش فرقه‌ها را راه‌اندازی کرد و با آموزش چند هزار طلبه، آنان را به نقاط آسیب‌پذیر اعزام کرده‌ایم.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه با بیان اینکه سایت‌های تبلیغی بهائیت در دنیا در راس همه فرقه‌های جهان است خاطرنشان کرد: محققان و پژوهشگران معاونت تبلیغ با ورود به سایت فرقه‌ها و ادیان ضمن بحث به نقدهای آنان پاسخ داده و خود آنان را به نقد می‌کشند.

وی احداث هزار و 500 مسجد، راه‌اندازی طرح هجرت طلاب، ارتباط با وزارت آموزش و پرورش و نقد کتاب‌ها به لحاظ نگارش و تصویر، طرح جامع تدوین کتب دینی شامل عقاید، احکام و اخلاق از مقطع ابتدایی تا دبیرستان را بخشی از فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه بیان کرد و گفت: طرح جامع تدوین کتب دینی از سوی مدیران آموزش و پرورش افتخاری برای روحانیت و ثبت به عنوان سند ملی یاد شده است.

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha