دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم گفت: دین اسلام از اعجازی برخوردار است که نه تنها موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است، بلکه می‌تواند هر انقلابی را در جهان به پیروزی برساند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم در نشست تخصصی تعامل و تبادل نظر اسلام و غرب که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس تفکرات دین‌مدارانه به پیروزی دست یافت و توانست ثبات و محبوبیت خود را نه تنها در ایران بلکه در جهان به دست آورد.

وی تصریح کرد: اسلامی که امام خمینی‌(ره) برای پیروزی استفاده کرد اسلام ناب محمدی بود که برای همه ابعاد زندگی انسان اعم از زندگی فردی و اجتماعی برنامه دارد و این اندیشه باعث پیروزی انقلاب در ایران بلکه در سایر نقاط جهان می‌شود.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم به دشمنی غرب با اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: تعارض اسلام و نظامهای سیاسی غرب تعارضی عقیدتی است و این اسلام به دلیل آنکه منافع غربی را به خطر می‌اندازند دشمنی و نفرت غرب را افزایش می‌دهد.

بر اساس گزارش پایگاه معارف قرآن،حجت‌الاسلام یوسفی مقدم در ادامه گفت: دین اسلام بر تمامی جنبه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیر گذار است.

وی با تأکید بر گسترش تفکرات غربی نسبت به اسلام بیان داشت: بسیاری از تفرقه ها و اختلافات، ناشی از عدم شناخت کافی نسبت به اسلام است که با شناخت اسلام به طور ناخودآگاه افراد به آن می‌پیوندند.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم یادآور شد: اسلام و معنویت در جهان به جایگاه مطلوبی دست پیدا کرده و با رشد چشمگیری به حرکت ادامه می‌دهد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha