جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

مکتب امام راحل تا ظهور امام زمان (عج) باقی خواهد ماند، چون الهام گرفته از عاشورای حسینی است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، در دیدار جمعی از بانوان طلبه و همسران طلاب  نتیجه انقلاب اسلامی را تضعیف دشمنان دین عنوان کرده و بیان داشتند: زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، استکبار و سردمداران ظلم در جهان ضعیف شدند و این نتیجه قیام امام راحل و استقامت و پایداری ملت شهید پرور ایران اسلامی بود.

معظم‌له با تعظیم به مقام رفیع امام راحل ادامه دادند: شخصی مثل امام راحل(ره) بدون تکیه بر شرق و غرب توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و یک نظام ولایی را پایه گذاری کند و هم‌اکنون انقلاب اسلامی ایران قله های جهان را در نوردیده است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی، نظام جمهوری اسلامی را عطیه الهی دانسته و تصریح کردند: این نظام  اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و باید آن را حفظ کنیم.

معظم‌له حکومت سلاطین جور در کشورهای اسلامی را از عوامل عقب‌ماندگی مسلمانان دانسته و گفتند: سلاطین جور با استفاده ابزاری از دین باعث انحطاط مسلمانان شدند.

ایشان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش بانوان را مورد تاکید قرار داده و گفتند: تحصیل علم و حضور در عرصه های مختلف اجتماعی برای زنان در اسلام فراهم است و باید در جامعه نقش مهم خود را احیا کنند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلیمن حسین‌خانی معاون تهذیب حوزه با ارئه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت گفت: برنامه‌های آموزشی از سوی این معاونت برای همسران طلاب انجام می‌شود و در زمینه های قرآن، احکام و اخلاق آموزش می‌بینند.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha