چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

رسانه‌ها باید از کارشناسان دینی بهره برده و مؤلفه‌ها و آموزه‌های دینی مرتبط با همت مضاعف و کار مضاعف را به مردم ارائه و معرفی نماید.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه افزود: نقش رسانه‌های دینی در زمینه اجرایی نمودن همت مضاعف و کار مضاعف، تلاش برای ایجاد عزم ملی و فرهنگ سازی در جامعه است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به این که ایرانیان مردمی مذهبی بوده و به سوی معنویت در حرکت هستند؛ اگر عزم خود را در راستای محقق‌سازی سخنان رهبری با تکیه بر تعالیم دینی، فرهنگ‌‌سازی کنیم، موفق‌تر خواهیم بود.

مدیر رادیو معارف ادامه داد: تلاش کنیم که پس از فرهنگ‌سازی و تحقق همت مضاعف، به فرهنگ کار مضاعف دست یابیم.

وی با اشاره به این که همت و کار مضاعف، باید در تمامی بخش‌های کشور انجام شود، گفت: باید به مؤلفه‌های رسانه دینی توجه نمود و با راه‌کارها، مطالب و کارشناسان جدید، حرکتی مضاعف داشته باشیم تا به جامعه آرمانی دست یابیم.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر افزود: برای تقویت امور دینی در رسانه، باید افراد توانمندی را به کار گیریم و تلاش کنیم که کیفیت کار را ارتقا بخشیم.

مدیر رادیو معارف بیان نمود: فعالیت‌های دینی در رسانه، معمولا پرهزینه است،‌ از همین رو باید بودجه مناسبی  برای این کار تهیه کرد تا در کنار کار مضاعف بهتر به نتیجه‌های، دست یابیم.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر خاطرنشان نمود: کارهای دینی که ‌در حوزه فرهنگ انجام می‌گیرد، توسط افرادی فعال انجام می‌پذیرد‌ که در عرصه رسانه بسیار مطرح هستند و حضور در جشنواره‌های مختلف تأیید کننده همین سخن است.

وی در پایان بیان داشت: در رادیو، شورای معارف را تشکیل شده تا شبکه‌های رادیویی مختلف، در مباحث معرفتی همگرایی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha