جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام موهن اهانت به قرآن، اعلام کرده است: پروژه اسلام‌ستیزی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل شکست خورده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، متن این بیانیه شدید اللحن که در آن ملت‌های مسلمان را به خروش علیه این جنایت فراخوانده است، بدین شرح می‌باشد.

انالله و انا الیه راجعون

اقدام موهن و ضد انسانی سوزاندن قرآن کریم، کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان، خشم جهانیان را برانگیخته و مسلمین جهان را داغدار نمود. این گونه اقدامات مذبوحانه، در راستای پروژه اسلام­ستیزی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، در کشوری اتفاق می­افتد که خود را منادی صلح و آزادی می­داند و به بهانه آن جنگ­های طولانی راه می­اندازد.

گویا شیطان بزرگ در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن، به استیصال رسیده که جسارت توهین به آخرین کتاب آسمانی و مقدس را در پیش گرفته است. غافل از اینکه، دستاورد آن اتحاد و انسجام مسلمین حول محور قرآن کریم به عنوان معجزه بزرگ حضرت خاتم المرسلین و کتاب صلح و عدالت، رحمت و شفقت و روشن­ترین راه هدایت بشر خواهد شد و این حرکات مذبوحانه هیچ­گاه نخواهد توانست در برابر اقبال مردم آزادی­خواه وعدالت طلب دنیا به اسلام و قرآن و موج گسترده بیداری اسلامی مانعی ایجاد کرده و وقفه­ای بوجود آورد.

حوزه­های علمیه، ضمن عرض تسلیت این واقعه مؤلمه به ساحت قدسی یگانه بازمانده واقعی ادیان الهی، حضرت بقیه الله الاعظم حجت ابن الحسن(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و پاسداشت مقام پیامبران الهی و احترام به پیروان تمام ادیان آسمانی و مقدسات آنان اهانت به قرآن کریم را قاطعانه محکوم نموده، از ملل مسلمان جهان و ملت مسلمان و شجاع و داغدار ایران اسلامی می­خواهد با خروش خود علیه این جنایت و جنایت­کاران و حامیان آنان این حرکت را محکوم نموده و با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، نسبت به این واقعه جسارت­آمیز با هوشیاری و بصیرت برخورد نمایند.

مرکز مدیریت حوزه­های علمیه

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha