یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

ویژه نامه اینترنتی شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) به همت محققان پایگاه اطلاع رسانی حوزه وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، تولید و بر روی شبکه جهانی قرارگرفت.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر پایگاه حوزه  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ویژه نامه در سه بخش «روزشمار مسلم»، «مقالات» و «لینک های مرتبط» مطالب مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

حجت الاسلام قاسم ترخان افزود: «روز شمار حرکت حضرت مسلم(ع) به کوفه» تا «شهادت» یکی از بخش های این ویژه نامه مناسبتی می باشد

وی، شناسنامه مسلم بن عقیل علیه السلام را دومین مطلب ارائه شده در بخش روز شماراین ویژه نامه عنوان کرد و افزود: در این مقطع محققان پایگاه جهانی حوزه سعی بر آن داشته اند تا با جمع آوری کتب و منابع معتبر، شخصیت والامقام حضرت مسلم(ع) را به منظور تحقیق و پژوهش های علاقمندان جمع آوری و در این مجموعه به نمایش درآورند.

حجت الاسلام ترخان، دومین بخش ویژه نامه حضرت مسلم(ع) را «مجموعه مقالات» عنوان کرد و افزود: در این ویژه نامه مجموعه ای از مقالات با محوریت حضرت مسلم بن عقیل تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: «مسلم بن عقیل، زندگینامه، کوفه، شهادت، فرزندان»، «زندگینامه حضرت مسلم بن عقیل(ع)»، «دعوت اهالی کوفه از امام حسین(ع)»، «قیام مسلم در کوفه» از جمله مقالات این ویژه نامه هستند.

حجت الاسلام ترخان، «لینک های مرتبط» را سومین بخش ویژه نامه شهادت حضرت مسلم(ع) عنوان کرد و گفت: دانشنامه امام حسین علیه السلام، یاران امام حسین(ع) و نقش آفرینان حادثه کربلا، روز شمار قیام کربلا، روز شمار رویدادهای محرم از جمله لینک های مرتبط با موضوع ویژه نامه می باشند.

خاطرنشان می شود، علاقمندان برای مطالعه و استفاده ازمطالب این ویژه نامه غنی می توانند به آدرس اینترنتی زیرمراجعه نمایند:

http://hawzah.net/Hawzah/Occasions/OccasionView.aspx?LanguageID=1&OccasionID=47395

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha