جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 242320
۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۷

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری 50 گفتمان دینی در این استان همزمان با دهه ولایت خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجتالاسلام محمود نجاریانزاده امروز در گفتگو با خبرنگاران به تشریح برنامههای دهه ولایت پرداخت و اظهار داشت: در این ایام بیش از 100 نفر از مبلغان دینی به مساجد، مدارس و نقاط مختلف استان قم اعزام میشوند و به تشریح خطبه غدیر و ولایت امیرالمومنین(ع) میپردازند.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 30 مراسم باشکوه توسط ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای تابعه با موضوع نقش ولایت در بصیرت دینی برگزار میشود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ادامه از برگزاری بیش از 50 گفتمان دینی در این دهه خبر داد و تصریح کرد: این گفتمانها در مدارس، مساجد و هیئتهای مذهبی با عنوان نقش ولایت در گسترش بصیرت دینی برگزار میشود و اساتید حوزه و دانشگاه به سئوالات و شبهات مخاطبان پاسخ میدهند.

حجتالاسلام نجاریانزاده با اشاره به برگزاری جشن غدیر در جوار شهدای گمنام در کوه خضر با حضور مسئولان هیئتهای مذهبی همراه با اجرای عقد اخوت،اظهار داشت: در این دهه مسابقه کتابخوانی از کتاب «ظهور ولایت در صحنه غدیر» اثرحضرت آیتالله جوادی آملی در بین دانش آموزان برگزار میشود.

وی، برگزاری جشن های غدیروچاپ بنرهای مختلف به مناسبت دهه ولایت را از دیگر برنامههای اداره کل تبلیغات اسلامی ق برشمرد و گفت: در این ایام همایش نقش ولایت در بصیرت، ویژه بانوان فرهیخته استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن در 10 مسجد محوری همراه با اجرای مسابقه و اهدای جایزه از دیگر برنامه های دهه ولایت می باشد.

حجتالاسلام نجاریانزاده تصریح کرد: بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، در دهه ولایت همایش نقش ولایت در رفتار اجتماعی در ادارات و نهادهای دولتی استان قم برگزار میشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha