چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

قائم‌مقام سازمان صدا و سيما گفت: اين سازمان نياز جدي به استفاده از كارشناسان ديني خانم در برنامه‌هاي خود دارد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام سيدرمضان موسوي مقدم در نشستی با حضور مسئولان مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به لزوم به كارگيري كارشناسان ديني خانم در برنامه‌هاي مختلف، تصريح كرد: با وجود آنكه برنامه‌هاي ديني مختلف با مخاطب خانواده‌ها و بانوان در سازمان صدا و سيما توليد مي‌شود،‌ از نظر كارشناسان ديني خانم با كمبود مواجه هستيم.

وي با اشاره به اين كه هر ساله تعداد زيادي از بانوان از حوزه‌هاي علميه خواهران فارغ‌التحصيل مي‌شوند، اظهار داشت: مناسب است تعدادي از اين بانوان در آموزش‌هاي رسانه‌اي شركت كنند تا بتوانند در برنامه‌هاي رسانه‌اي فعاليت كنند.

قائم‌مقام سازمان صدا و سيما، نظام آموزشي حوزه‌هاي علميه خواهران را نظامي كاربردي و مبتني بر نيازهاي جامعه دانسته و خاطرنشان ساخت: رشته‌هايي كه براي مدارس علميه خواهران داير مي‌شود نشانگر اين است كه اين رشته‌ها مبتني بر نياز جامعه است.

وي، آمادگي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي را براي همكاري مشترك با مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران اعلام كرد و ادامه داد: در اين زمينه مي‌توان از ظرفيت اين سازمان در امر اطلاع‌رساني از فعاليت‌هاي حوزه‌هاي خواهران و در مقابل از بانوان كارشناس دینی در صدا و سيما استفاده كرد.

حجت‌الاسلام موسوي مقدم خواستار توسعه آموزش‌هاي رسانه‌اي در حوزه‌هاي علميه خواهران شد و خاطرنشان ساخت: اقتضائات جامعه امروز حكم مي‌كند كه حوزه‌هاي علميه كارشناسان رسانه‌اي مناسب فضاي جامعه تربيت كنند تا  بتوانند به پرسش‌هاي موجود در جامعه متناسب با فضاي رسانه‌اي موجود پاسخ دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومي حوزه علميه خواهران در اين نشست، حجت‌الاسلام سيدمهدي حسيني، معاون آموزش مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران نيز با اشاره به استقبال فراوان بانوان برای فراگیری علوم دینی، زمينه‌هاي همكاري مشترك ميان اين دو نهاد را مورد اشاره قرار داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha