جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

آیت الله میرزای شیرازی با صدور حکم تحریم تنباکو؛ قدرت الهی مرجعیت شیعه را به استکبار نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، افزود:  این مرجع بزرگ، با صدور حکمی با توجه به شرایط زمانی و مکانی و همچنین با استناد از آیات و روایات، توطئه شوم استکبار را در آن زمان  نقش بر آب کرد و استکبار را در برابر مردم دیندار ایران به زانو در آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی ادامه داد: مراجع و علمای بیدار همیشه نجات دهنده اسلام بوده اند و دین را بخوبی حفظ کرده اند.

وی با بیان این که یکی از عوامل حفظ و بقای دین، دشمن شناسی است، اظهار داشت: در طول تاریخ دشمنان زیادی در صدد ضربه به دین مبین اسلام و بویژه مذهب تشیع داشته اند و همواره تلاش کرده اند که هویت شیعیان را دچار دگرگونی کنند و حال آنکه روحانیت آگاه و مرجعیت بیدار با بینش و درایت راهنمایی خوبی برای مردم بوده اند.

*دشمن به جایگاه مرجعیت آگاه است

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: دشمنان اسلام به نقش تاثیرگذار و قدرت الهی مرجعیت کاملاً آگاه هستند، لذا مدام برای تضعیف این جایگاه تلاش می‌کنند.

وی با بیان این که بعضی ها ناآگاهانه به تضعیف جایگاه مرجعیت می پردازند، اظهار داشت: باید جایگاه واقعی مراجع را همان گونه که هست برای مردم تبیین کرد و نگذاشت تا کسانی که دچار انحراف در اعتقاداتشان شده اند، این جایگاه رفیع را تخریب کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha