جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

مدير اجرايي مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران از عرضه 135 عنوان کتاب از سوي اين مرکز در نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران خبر داد.

به گزارش مرکزخبر حوزه، احمد شايانفربا اعلام این خبر، با اشاره به فعاليت‌هاي اين مرکزنشر هاجر، گفت:  این مرکز تاکنون 135 عنوان کتاب با شمارگان بيش از 2 ميليون نسخه در 357 نوبت چاپي منتشر کرده است که حاصل اين فعاليت‌ها در غرفه نشر هاجر در نمايشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

وي ادامه داد: بر اين اساس مرکز نشر هاجر در هر ماه حدود 23 هزار و 850 جلد کتاب چاپ کرده و به صورت ميانگين در هر پنج روز يک نوبت چاپ داشته است و در هر ماه دو کتاب جديد عرضه کرده است.

مدير اجرايي مرکز نشر هاجر با اشاره به جديدترين عناوين کتاب‌هاي چاپ اول اين مرکز نشر که در نمايشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد، از تفسير سوره حجرات، بر کرانه چهل حديث، راهنماي تدريس قرآن کريم، کاروند نگارش فارسي(جلد اول)، آموزش تجويد قرآن کريم (سطح يک) و احکام عمومي آموزش1 به عنوان برخي از اين کتاب‌ها ياد کرد.

وي اضافه کرد: بسياري از منشورات مرکز نشر هاجر شامل کتب درسي حوزه‌هاي علميه خواهران، محصولات تحقيقاتي دفتر مطالعات و تحقيقات زنان وابسته به مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران و همچنين برخي از پايان‌نامه‌ها و تحقيقاتي است که از سوي خواهران طلبه به نگارش درمي‌آيد.

شايانفر با بيان اين که مرکز نشر هاجر در نمايشگاه کتاب تهران اقدام به اجراي برنامه‌هاي جنبي نيز خواهد نمود، خاطرنشان ساخت: برگزاري مسابقه «بانوي بانوان سخن مي‌گويد» از کتابي با همين عنوان از برنامه‌هاي مرکز نشر هاجر در نمايشگاه کتاب تهران به حساب مي‌آيد که علاقه‌مندان به منظور شرکت در اين مسابقه مي‌توانند به غرفه مرکز نشر هاجر مراجعه کنند.

براساس گزارش روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران، وي يادآور شد: علاقه‌مندان مي‌توانند ازغرفه اين مرکز در نمايشگاه کتاب تهران، سالن ناشران عمومي، راهروي 14، غرفه 14 بازدید نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha