یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

نائب‌رییس شورای عالی اسلامی گامبیا گفت: رهبر جمهوری اسلامی ایران ارتباط دین و دنیا را به طور صحیح برقرار کرده است.

شیخ عثمان محمدجاه در گفتگو با سرویس بین‌الملل مرکز خبر حوزه، با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: با دیدن ایشان زمان حکومت پیامبر اسلام (ص) برای من تداعی شد و زمانی را به یاد آوردم که اسلام دارای سیادت و رهبری بود.

این اندیشمند مسلمان، جمهوری اسلامی را نماد کامل دین و سیاست دانسته و گفت: امروز هیچ حکومتی را در جهان پیدا نمی‌کنم که بتواند مانند جمهوری اسلامی ارتباط سیاست و دیانت و دین و دنیا را به طور صحیح برقرار کرده باشد.

شیخ عثمان محمدجاه با بیان این که رهبر ایران، رهبر تمام مسلمانان است، تصریح کرد: بقیه فرمانبر دستورات ایشان هستند و در امور دنیوی، سیاسی و معنوی ایشان تأثیرگذار هستند.

نائب رییس شورای عالی اسلامی گامبیا، افزود: هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران موفق نبوده است و هیچ رهبری نیز مانند امام خمینی (ره) نفوذ کلمه نداشت.

وی با بیان این که همه خدمتگزاران در ایران در مسیر اسلام حرکت می‌کنند، گفت: وقتی رهبر ایران سخنرانی می‌کند، جملات او را از آیات و روایات نبوی مملو است و این آن چیزی است که ما سالها منتظر آن بودیم.

این اندیشمند مسلمان تصریح کرد: امروز باید همه کشورهای اسلامی مانند ایران در برابر ظلم بایستند و به خود سستی راه ندهند.

شیخ عثمان محمدجاه افزود: کرامت انسانی که اسالم بر آن تأکید می‌کند در ایستادگی مقابل ظلم و استکبار به دست می‌آید.

وی در پایان گفت: صهیونیست‌ها به صورت شبانه‌روزی علیه ایران فعالیت می‌کنند و ما برای موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی دعا می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha