سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

فراخوان سومين نشست انديشه‌هاي راهبردي با موضوع «زن و خانواده» که با شركت شخصيت‌هاي دانشگاهي و حوزوي در پاييز سال جاری برگزار مي‌شود، اعلام شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، جامعةالزهرا، از استادان و پژوهشگرانی كه پيرامون موضوع نشست اندیشه‌های راهبردی با محوریت زن و خانواده، دارای اثر می‌باشند، دعوت کرده است به منظور حضور در اين رويداد عالي علمي، مقالات جديد و منتشر نشده خود را حداکثر تا دهم مهر ماه سال جاری  به دبيرخانه نشست اندیشه‌‌های راهبردی ارسال نمايند.

بنابراین گزارش، منزلت و نقش زنان در انقلاب اسلامي،‌ جايگاه و سهم زنان در پيشرفت همه جانبه كشور، حقوق و مسئوليت‌هاي فردي و اجتماعي زنان از منظر اسلام، نقد بنيان‌هاي فمنيسم و وجه ايراني آن، مسائل و مظلوميت‌هاي زنان در ايران و راه‌هاي مواجهه صحيح با آن‌ها و بررسي فقهي مسائل زنان و خانواده از جمله موضوعات می‌باشد.

همچنین زنان و امنيت اخلاقي، جايگاه و نقش زن در خانواده، مقايسه وضعيت زنان در جمهوري اسلامي و كشورهاي غربي، موقعيت، مؤلفه‌ها و كاركرد خانواده در ايران، آسيب‌شناسي نهاد خانواده در ايران، راه‌هاي تقويت بنيه خانواده در ايران، مقايسه وضعيت و مقايسه خانواده در جمهوري اسلامي ايران و كشورهاي غربي از دیگر موضوعات این فراخوان می‌باشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه نشست انديشه‌هاي راهبردي واقع در تهران، خيابان جمهوري اسلامي، نرسيده به خيابان فلسطين، خيابان شهيد كشور دوست، كوچه عطارد، پلاك 3، واحد 109 یا از طریق یا پست الکترونیکی dna@leader.ir ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مقالات می‌توانند به سایت جامعة‌الزهرا(س) www.jz.ac.ir مراجعه نمایند.

خاطرنشان می‌شود آن دسته از اساتيد و پژوهشگرانی كه از جامعةالزهرا(س) اقدام به شركت در اين برنامه علمي مي‌نمايند، مي‌توانند آثار خود را جهت  ارسال به دبيرخانه نشست به دفتر پژوهش جامعة‌الزهرا واقع در ساختمان پژوهشگاه و كتابخانه، طبقه سوم تحويل نمايند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha