سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بی شک تعامل بهتر و بیشتر دولت با نخبگان حوزه و دانشگاه به سود مردم، نظام و خود دولتمردان خواهد بود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب همواره رهنمودهای سازنده و دلسوزانه به دولتمردان داشته اند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با رییس جمهور و هیئت دولت، توصیه های بسیار مهی داشتند که از آن جمله می توان به اهمیت و ضرورت تعامل و ارتباط هرچه بیشتر دولت با نخبگان حوزوی و دانشگاهی اشاره کرد.

وی افزود: بدون تردید تعامل دولتمردان با نخبگان و مشورت گرفتن از آن ها باعث می شود که کارها در کشور بهتر دنبال شده و روند خدمت رسانی به مردم شتاب مضاعفی پیدا کند.

امام جمعه سمنان خاطر نشان کرد: متاسفانه به نظر می رسد که در گذشته این ارتباط و تعامل چندان برقرار نبوده و امیداوریم که دولتمردان کنونی در فاصله باقیمانده تا پایان عمر این دولت، به این رهنمود رهبر فرزانه انقلاب جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از توصیه ها و رهنمودهای مهم رهبری به دولمتردان این بود که مسئولان نقاط قوت و ضعف را با هم ببینند و از یک سویه نگری به قضایا بپرهیزند.

عضو خبرگان رهبری همچنین تاکید کرد: مسئولان دولت اگر با صداقت ، نقاط ضعف را با مردم در میان بگذارند، مردم نیز از این صداقت دولت خرسند خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این مساله که توصیه جدی مقام معظم رهبری به دولتمردان و مردم این است که مسایل حاشیه ای جای مسایل اصلی را نگیرد، تصریح کرد: استکبارستیزی، تاکید بر وحدت و پیروی از ولایت فقیه و اهتمام به جهاد اقتصادی امروز از جمله مسایل اصلی در کشور است و با این وجود مردم و دولت نباید به سراغ مسایل حاشیه ای دست چندم بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha