شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به بانوان گفتند: چادر قداست بسیار بالایی دارد و شما با سختی آن را در کوچه و بازار به سر می‌کنید و مروج دین اسلام با این چادر خود هستید.

به گزارش مرکز خبرحوزه، معظم‌له پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از برگزیدگان کانون مهدویت استان کرمانشاه با اشاره به روایت «افضل جهاد امتی انتظار فرج» اظهار داشتند: برنامه کانون مهدویت از جلوه‌های این روایت می‌باشد.

ایشان با اشاره به این که برنامه مذکور احیای امر حضرت ولی‌عصر‌(عج) است ابراز داشتند: امروز تبلیغات سویی در دنیا وجود دارد و ما از جوانان انتظار داریم که آینده اسلام را حفظ کرده و اعتبارات آن را به عهده بگیرند و بنده نیز در این امر دعا خواهم کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به فضیلت حفظ ایمان در عصر غیبت خاطرنشان ساختند: دوران غیبت، عصری خاص است و اگر چه مردم به ظاهر از درک حضور ولی‌عصر‌(عج) محرومند اما بر حسب روایات، ثواب بیشتری نسبت به مردم زمان ائمه(ع) دارند.

معظم‌له، با تاکید بر این که حفظ ایمان در زمان غیبت دارای ارزش بسیاری است اذعان داشتند: دوران غیبت، عصر با فضیلتی است که روایات بسیاری برای آن آمده است.

حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در توصیه‌ای به جوانان تصریح کردند: انتظارم از جوانان عزیز این است که هم خود را بسازند و هم در آینده  نگه‌دار اسلام باشند.

ایشان با تاکید بر این که احکام خدا امانت خداست بیان داشتند: نماز، روزه، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و... از امانات خداست که ضمن عمل کردن به آن باید خوب این امانت را نگه داشت.

این مرجع تقلید با اشاره به مسئله حجاب در عصر ‌آخرالزمان اظهار داشتند: از هزاران سال پیش در کتاب «من لا یحضره الفقیه» در رابطه با مسئله حجاب در آخرالزمان روایات بسیاری آمده است.

معظم‌له  در توصیه‌ای به بانوان ابراز داشتند: شما با اظهار وجود و حفظ شخصیت اسلامی و دینی خود، دین اسلام را زنده نگه داشته و حجاب و عفت اسلامی را در جامعه رواج دهید.

معظم‌له در پایان با بیان این مطلب که چادر بانوان از عبای من با ارزش‌تر است اذعان داشتند: این چادر قداست بسیار بالایی دارد و آن را در جامعه و کوچه و بازار به سر می‌کنید و مروج دین اسلام با این چادر خود هستید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha