دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

مسئول بنیاد مهدی موعود از 1500 سفر تبلیغی به مساجد، پادگان‌ها، دبیرستان‌ و دانشگاه‌های کشور توسط 300 دانش‌آموخته مرکز تخصصی مهدویت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن قرائتی عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان مرکز تخصصی مهدویت با حضرت آیت‌الله صافی با اشاره به فعالیت این مرکز اظهار داشت: در این مرکز به مسئله مهدویت به صورت تخصصی پرداخته می‌شود و طلاب پاسخ آخرین شبهات مهدویت را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز مرکز تخصصی مهدویت 300 دانش آموخته داشته است، ابراز داشت: این تعداد از دانش‌آموختگان در سال گذشته نزدیک به 1500 سفر تبلیغی به مساجد، پادگان‌ها، دبیرستان‌ و دانشگاه‌های کشور انجام داده‌اند، که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

مؤسس بنیاد مهدی موعود خاطرنشان ساخت: راه‌اندازی سایت‌های مجازی، مجله علمی، مجله عمومی و تألیف کتاب‌های گوناگون و ساختن برنامه‌های مهدویت برای رسانه‌های گوناگون، برخی از فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت بوده است.

این مفسر قرآن ادامه داد: امروز از سراسر ایران برای تبلیغ در مسئله مهدویت به این مرکز مراجعه می‌کنند و ما مبلغان خود را برای آنان می‌فرستیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی افزود: همچنین در مرکز تخصصی مهدویت دو درس خارج در رابطه با این موضوع برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha