پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 270969
۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱

قائم مقام معاونت پژوهشي موسسه آموزشی وپژوهشی امام خميني(ره) با اشاره به اجراي طرح ولايت براي دبيران اظهار داشت: دوره طرح ولايت از سال 85 آغاز شده و تا كنون هزار نفر درآن شرکت کرده اند .

به گزارش مرکز خبر حوزه ؛ حجت‌الاسلام جعفري در كارگاه آموزشي-توجيهي معرفي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي حوزه علميه كه در خانه معلم برگزارشد : با توجه به همكاري‌هاي آموزش و پرورش و حوزه علميه كارهايي در زمينه آموزش صورت گرفته است.

وي افزود: چهار كتاب براي سن 15 ساله به چاپ رسيده و سعي شده مباحث با مباحث روز بازبيني و بازنويسي شود.

قائم مقام معاونت پژوهشي موسسه آموزشی وپژوهشی امام خميني(ره) با اشاره به اجراي طرح ولايت براي دبيران اظهار داشت: دوره طرح ولايت از سال 85 آغاز شده و تا كنون ادامه داشته كه در خدمت هزار نفر بوديم.

وي ادامه داد: اين دوره‌ها بنا بر نياز سنجي برگزار مي شود و بحث آموزش فقط محدود دبيران نيست بلكه مباني بنيادي دارد.

حجت الاسلام جعفري خاطرنشان كرد: در عرصه‌هاي ديگر دوره‌هاي كارگاهي كوتاه مدت با موضوع عرفان‌هاي كاذب، جنگ نرم عفاف و حجاب در قسمت پژوهش اقداماتي انجام شده است.

قائم مقام معاونت پژوهشي موسسه امام خميني(ره) در بحث تغييرات در بعضي ازكتب اضافه كرد: در دو كتاب تغييراتي صورت گرفته و سرفصل‌هاي برخي از كتاب‌هاي درسي آماده شده است و محقق و پژوهشگر معرفي مي شود كه اقداماتي را در اين زمينه انجام دهند.

حجت الاسلام جعفري با بيان اينكه در اين همكاري‌ها همايش‌هايي نيز برگزار شده است عنوان كرد: در همكاري با آموزش و پرورش در برگزاري همايش‌ها همكاري‌هايي صورت گرفته كه مقالاتي را محققين ارائه كردند.

این استاد حوزه کفت: در ارتباطات و همكاري با آموزش و پرورش با معاونان مختلف مكاتباتي صورت گرفته كه ظرفيت‌ها رصد شده و به ستاد ابلاغ شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha