شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر جایگاه نظام ولایت فقیه در حفظ آرمان اسلامی و عزت کشور، گفتند: اگر ولایت فقیه نبود، دشمنان انقلاب لحظه ای در غارت ایران، درنگ نمی کردند.

به گزارش حوزه نیوز، معظم له امروز در دیدار با جمعی از نیروهای عقیدتی، سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت توجه به سیره حضرت زهرا(س) از سوی آحاد ملت به ویژه نیروهای نظامی کشور، اظهارداشتند: حضرت زهرا(س) اولین مجاهد و قربانی صیانت از حریم ولایت بودند و نیروهای نظامی کشور که داوطلبانه برای حفاظت و صیانت از آرمان های نظام اسلامی در این مسیر وارد شده اند، باید از این بانوی بزرگوار الگو بگیرند.

معظم له افزودند: حضرت زهرا(س) با نثار جان خویش و فدا کردن فرزند خود، از مقام امامت و ولایتی که در معرض خطر دشمنان و منحرفان بود، دفاع کردند؛ سپاهیان جمهوری اسلامی ایران که فرزندان رهبر و انقلاب هستند نیز با تاسی از حضرت زهرا(س) اعلام آمادگی می کنند که برای دفاع از ارزش های ولایی و انقلابی، حاضر به نثار جان خود هستند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره بر نشانه های تاریخی شهادت حضرت زهرا(س) تصریح کردند: حدیث صریح حضرت امام صادق(ع) در خصوص شهادت حضرت زهرا(س) راه بهانه جویی و انحراف اذهان را از منحرفان گرفت و راه ولایت را روشن تر از همیشه پیش روی مردم قرار داد.

معظم له با بیان این مطلب که آحاد ملت به ویژه نیروهای سپاه پاسداران می بایست با تاسی به فرامین رهبر انقلاب و مراجع تقلید، ثبات قدم خود در عرصه ولایت را اثبات کنند، اظهارداشتند: وحشت دشمنان انقلاب و اسلام از قدرت ولایتی فرزندان جان بر کف انقلاب است؛ ترس آنان از ولایت فقیه است وگرنه لحظه ای در کوبیدن نظام، انقلاب و غارت ایران تامل نمی کردند.

ایشان، چپاول سرمایه های کشور را تنها هدف دشمنان انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: آنها برای حمله و هجمه به کشورهای اسلامی و منطقه و حتی کشورهای دیگر در سطح جهان، تنها به منافع مادی خود فکر می کنند و عنصر معنوی در ذهن ندارند؛ از این رو از ایمان و اعتقاد تهی هستند ولی عنصر حیات بخش و نصرت بخش ملت ایران، اعتقادات الهی و ولایی آنهاست که همواره به کمک آنها آمده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: نیروهای نظامی کشور و مردم اگر رضایت رهبر انقلاب و مراجع و علما را جلب کنند، رضایت امام زمان(عج) را بدست آورده اید؛ عمل به فرامین رهبری و علما و مراجع موجب می شود که هیچ وقت راه صواب و نیکی و خدا را گم نکنیم.

ایشان اظهارداشتند: در این دنیایی که دشمنان از هر جهت به اعتقادات و آرمان های مردم حمله ور می شوند، وای بر کسی که از خط روحانیت جدا شود؛‌آنها صبح تا شب به مردم القا کرده و می کنند که ماندن در خط روحانیت، ارتجاع و عقب ماندگی را برای شما به ارمغان می آورد در حالی که غافل از این واقعیت هستند که این همه پیشرفت ها و عزت نظام و کشور در سایه حضور در این خط است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: نباید فراموش کنیم که ولایت، تنها راه رستگاری است و در این مسیر باید تمام سختی ها را تحمل کنیم تا هم در دنیا و هم در آخرت، در جمعیت سعادت مندان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha