شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: طلاب و روحانیون حقیقتا الگوی جامعه در عرصه های دینی و فرهنگی می باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، طی سخنانی در همایش رسم هجرت طلاب و روحانیون بسیجی استان اصفهان که امروز با حضور بیش از 300 طلبه جهاد گر در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به تاثیر پذیری جامعه از سخن و گفتار طلاب و روحانیون ابراز داشت: حضور طلاب در این عرصه، موجب ایجاد نشاط در حرکت های جهادی می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را توجیه شرکت کنندگان در این برنامه عنوان کرد و افزود: طلاب در این عرصه ها نقش الگویی در برنامه های فرهنگی و دینی دارند.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: شرکت طلاب در این برنامه ها، علاوه بر افزایش مهارتهای فرهنگی و دینی، موجب هم افزایی در فعالیت های تبلیغی و دینی آنان می شود.

در ادامه این همایش سرهنگ سید حسین انوری، مسوول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان به نامگذاری سال 91با عنوان "سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اشاره کرد و  گفت: فعالیت های بسیج سازندگی می تواند نقش عمده ای در تحقق این شعار داشته باشد.

وی افزود: فعالیت های بسیج سازندگی در قالب سه محور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، محرومیت زدایی و کمک به ایجاد زمینه های اشتغال دنبال می شود.

انوری اظهار داشت: حضور پرشور طلاب در عرصه های مختلف سازندگی موجب ترویج فرهنگ ناب اسلامی در بین شرکت کنندگان در اردوهای جهادی و همچنین مردم این مناطق محروم می شود.

در خاتمه گفت: سال گذشته در مجموع 8هزار نفر روز از طلاب بسیجی در قالب 5 گروه مستقل یا در کنار سایر گروههای جهادی در اردوهای سازندگی حضور داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha