دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

"نرمین خلیل اولین مجری محجبه شبکه النیل در زمان مرسی"، عنوانی است که پایگاه المصریون وابسته به اسلامگراهای مصر برای خبر خود انتخاب کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، این پایگاه در این خبر به بازگشت نرمین خلیل گزارشگر العالم به صداوسیمای مصر اشاره می کند که حدود 5 سال پیش به دلیل انتخاب حجاب، از حضور در صداوسیما محروم شده بود. نرمین خلیل در ماه های گذشته به عنوان گزارشگر شبکه العالم در قاهره فعالیت می کرد که هم اکنون و پس از انتخاب مرسی به ریاست جمهوری، مجددا به عرصه صداوسیمای مصر بازگشته است.

المصریون نوشت: نرمین خلیل مجری خبری جوان مصری پس از گذشت چندسال از ممنوع التصویر شدن توسط صداو سیمای مصر به صفحه تلویریون بازگشت. این مجری در سال 2007 هنگامی که تصمیم گرفت حجاب اسلامی را رعایت کند از ظهور بر صفحه تلویزیون مصر محروم شد.

نرمین در اولین برنامه خود امروز در برنامه صباح جدید از شبکه خبری نیل از همزمانی بازگشت خود با آغاز ریاست جمهوری محمد مرسی اظهار خوشبختی کرد و در گفتگوی با المصریون گفت: از بازگشت به صفحه تلویزیون مصر پس از سالها محرومیت به خاطر رعایت حجاب یک زن مسلمان بسیار خوشحالم.

نرمین خلیل افزود: آغاز دوره محمد مرسی برای او و هر مجری باحجابی که قصد از سرگیری کار خود را دارد امیدوار کننده است.

این مجری خبری افزود: او هیچگاه ناامید نبوده و از زمان آغاز انقلاب 25 ژانویه خوش بین بوده و این انقلاب آغاز امید وی برای بازگشت به صداو سیمای مصر پس از غیبتی نزدیک به پنج سال بوده است.     

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha