چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 283372
۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۶

سخنگوی حضرت آیت الله سیستانی، ترور ایشان را تکذیب کرد و اخبار منتشر شده در این زمینه را نادرست دانست.

به گزارش سروی بین الملل خبرگزاری حوزه، حاج حامد خفاف در این زمینه به خبرگزاری فرات نیوز اخبار برخی رسانه ها در مورد ترور حضرت آیت الله سیستانی را نادرست دانست و در مورد انتشار چنین اخباری اظهار تعجب کرد.

وی افزود: حضرت آیت الله سیستانی در سلامتی کامل به سر می برد و هیچ اتفاقی برای ایشان نیفتاده است.

به تازگی برخی رسانه ها از یک منبع امنیتی ضد عملیات تروریستی در نجف اشرف، خبر خنثی سازی یک اقدام تروریستی علیه آیت الله سیستانی را نقل کرده بودند. به گفته وی این نیروهای امنیتی یک فرد مسلح را که کمربند انفجاری به همراه داشته در نزدیکی منزل آیت الله سیستانی دستگیر کرده اند.

رسانه های مزبور از قول حامد خفاف سخنگوی حضرت آیت الله سیستانی نقل کرده بودند:" ظهر روز یکشنبه یکی از جوانان نجف اشرف اقدام به ترورآیت الله سیستانی در منزل ایشان نموده است! این جوان 39 ساله و جزء محافظان منزل آیت الله سیستانی بوده که اصرار زیادی برای وارد شدن به منزل برای دیدار با آیت الله سیستانی نموده با این بهانه که برای هزینه عمل جراحی سر دخترش که مریض و در خارج است ده میلیون دینار بگیرد که سید محمد رضا فرزند آیت الله سیستانی به علت کسالت معظم له اجازه این دیدار را نمی دهد و این باعث شده که جوان مذکور جسورانه قصد ترور ایشان را بکند که در وقت مناسب دستگیر شد"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha