پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

با همکاری موسسه فرهنگی بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی لوح فشرده مجموعه آثار آیت الله ابراهیم امینی تولید و در اختیار جامعه علمی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه این لوح فشرده حاوی 17 عنوان کتاب از آثار آیت الله امینی در موضوعاتی از جمله تعلیم و تربیت، عقاید، کلام استدلالی، اخلاق اسلامی و زن می باشد.

بر اساس این گزارش، "همه باید بدانند" ، "بررسی مسائل کلی امامت"، "وحی در ادیان آسمانی"، "همسر داری"، "تربیت"، "اسلام و تعلیم و تربیت"، "آشنایی با وظایف و حقوق زن" از جمله این کتب می باشند.

"پیامبری و پیامبر اسلام"، "آشنایی با اسلام"، "خدا شناسی"، "معاد در قرآن"، "جوان و همسر گزینی"، "امامت و امامان"، "خودسازی"، "دادگستر جهان"، "مرجعیت اهل بیت(ع)"، "ازدواج"، "موانع و راه حلها" و.. از جمله دیگر کتب موجود در این لوح است.

جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست از طریق کلمه و عبارت، پژوهش در متن از طریق فهرست درختی و گزینشی، مقایسه دو متن از قسمت های مختلف یک یا دو کتاب با یکدیگر، متن کامل قرآن کریم با ترجمه و قابلیت جستجو در آیات به همراه لغت نامه در 62 جلد با قابلیت جستجو، قابلیت های پژوهشی و امکانات یادداشت برداری،ذخیره و ویرایش و چاپ متن از جمله قابلیت های این لوح می باشند.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه از این لوح گرانسنگ علاوه بر فروشگاه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فروشگاه و نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در بلوارجمهوری مراجعه کنند.

همچنین می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی نور به نشانی www.noorshop.com اقدام به تهیه این مجموعه ارزشمند نمایند.313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha